Färst är ett alldeles för oanvänt ord. Fler borde lära sig det. En personlig favorit.På att det 1: på riktigt heter färst
Och 2: att I was today years old (nästan 40 för tusan ) när jag lärde mig detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färst är ett alldeles för oanvänt ord. Fler borde lära sig det. En personlig favorit.På att det 1: på riktigt heter färst
Som i motsats till flest?På att det 1: på riktigt heter färst
Få - färre - färst japp.Som i motsats till flest?
Hemskt ord som jag ALDRIG använder....På att det 1: på riktigt heter färst
Färst låter i mina öron som ett ord barn hittar på typ som "lagg" istället för låg ("den lagg där"), storast och liknandeStöriga saker folk stör sig på; när jag svarar om det var små saker/personer folk pratar om när de använder minst istället för färst
Inte jag heller.Hemskt ord som jag ALDRIG använder....
Verkligen. Jag låter bli skogen de första två veckorna, sedan knatar jag på. Jag har aldrig träffat någon jägare som har problem med det.
Jag hade liksom ingen annanstans att rida, jag tänker inte ställa av hästen bara för att de är ute i skogen och skjuter. Jag hade bara high vis på mig och hästen/hunden och rörde mig kanske lite mer uppmärksamt men annars som vanligt i skogen. Har aldrig varit med om någon konflikt heller.Verkligen. Jag låter bli skogen de första två veckorna, sedan knatar jag på. Jag har aldrig träffat någon jägare som har problem med det.
Är också vaken. Ska sitta på tåg sent kväll så verkligen inte lyckat att förbereda sig för det genom att vakna före 4.Vaknade före larmet
Vi har drop in röntgen som man åka till, utan remiss och utan gå via akuten. Ni har inget sådant?Min hö fot där ett mellanfotzben troligen är av, zvullen o gör ont och jag mizztänker att ringer jag vc zå zäger dom åk till akuten, jag vill inte åka dit o ta platz för någon zom faktizkt är zjuk, jag vill bara få en röntgen eller ortoped att titta/känna på eländet o göra något åt det, ja jag är gnällig ,den har värkt hela jävla kvällen/natten, nu gav jag upp o tog en citodon.
Vad har du nu hittat på? Självklart måste du åka in till akuten om du har sådär ont!Min hö fot där ett mellanfotzben troligen är av, zvullen o gör ont och jag mizztänker att ringer jag vc zå zäger dom åk till akuten, jag vill inte åka dit o ta platz för någon zom faktizkt är zjuk, jag vill bara få en röntgen eller ortoped att titta/känna på eländet o göra något åt det, ja jag är gnällig ,den har värkt hela jävla kvällen/natten, nu gav jag upp o tog en citodon.
Man kan få förkylningssymtom när man har mens, eller att det blir värre om man redan var förkyld. ta hand om dig!Jag är döds sjuk. Alltså blir man mer sjuk när man har mens? Kommer inte ihåg när jag frös så här sist.
Va? Helt otroligt! Här ska det extremt mkt till för att få röntga.Vi har drop in röntgen som man åka till, utan remiss och utan gå via akuten. Ni har inget sådant?