Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, underbart ända fram till misären om ett halvår.Behövde kanske inte hälla upp en TILL skål cheez balls
Men gott!
Och vintertid inatt blir ju jättenice. Just inatt, och sen ovärt fram till sommartid
Behövde och behövde det ost är vell nyttigt.Behövde kanske inte hälla upp en TILL skål cheez balls
Men gott!
Håller med. Jag som går upp mitt i natten normalt tycker det är extra jobbigt att gå upp 4 på natten...Nä, underbart ända fram till misären om ett halvår.
Jag saknar en -reaktion...Det snöar.
Jag saknar en -reaktion...
Jag går ut i skogen ändå. Jägarna äger inte skogen, de får samsas helt enkelt.Stör mig på att grannen messade att de jagar älg nära mig igen.
Jag är erbarmligt trött på att knata längs vägarna. Vill ut i skogen!
Hittar ni ingen älg att skjuta - ge upp då!
Jag går ut i skogen ändå. Jägarna äger inte skogen, de får samsas helt enkelt.
Jag tycker inte det känns bekvämt att knata längs små stigar i ett område där jag vet att det sitter folk med vapen på pass.Jag går ut i skogen ändå. Jägarna äger inte skogen, de får samsas helt enkelt.
Som den äldre jägare som sköt en man i magen när han stod inne i sitt eget hus. Det laget hade inga skjutprov.
Här hade de inga älgar att skjuta i år så det är helt underbart fritt i skogen den här höstenStör mig på att grannen messade att de jagar älg nära mig igen.
Jag är erbarmligt trött på att knata längs vägarna. Vill ut i skogen!
Hittar ni ingen älg att skjuta - ge upp då!
Här sätts det aldrig ut skyltar så jag får ge mig ut i skogen till fots eller häst och chansa.Jag tycker inte det känns bekvämt att knata längs små stigar i ett område där jag vet att det sitter folk med vapen på pass.
Vissa lag ställer ut skyltar med Jakt pågår. Men de flesta gör inte det.
De finns väldigt vettiga jägare och så finns det några äldre (oftast män) som egentligen inte borde sitta på pass.
Som den äldre jägare som sköt en man i magen när han stod inne i sitt eget hus. Det laget hade inga skjutprov.