Det där låter som utfrysningen mina så kallade klasskompisar pysslade med på mellanstadiet. Hur dumma i huvudet är dina kollegor?!Det frågar jag emellanåt, men då har de redan bestämt med henne allihop.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där låter som utfrysningen mina så kallade klasskompisar pysslade med på mellanstadiet. Hur dumma i huvudet är dina kollegor?!Det frågar jag emellanåt, men då har de redan bestämt med henne allihop.
Jag har lite svårt att relatera för skulle inte vilja äta med dem. Lunchen ska vara en plats för återhämtning. Inget socialt tjafs.Det frågar jag emellanåt, men då har de redan bestämt med henne allihop.
Beror ju på vilket sätt det görs.Fruktansvärt irriterande att numera tycks att rätta någon vara likvärdigt med att vara elak och otrevlig.
Beror ju på vilket sätt det görs.
Då håller jag med! Men dessvärre har jag erfarenhet av både och.Givetvis är utgångspunkten att den som rättar inte är otrevlig utan bara upplysande.
Det är min åsikt att religiösa skrifter aldrig någonsin ska brännas med ett undantag det finns inget annat brännbart material för att hålla en eld vid liv för överlevnad.Har folk inget bättre för sig än att provocera
https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/ny-ansokning-om-koranbranning
Ja, och framför allt finns det så många andra sätt att framföra sina åsikter på!Det är min åsikt att religiösa skrifter aldrig någonsin ska brännas med ett undantag det finns inget annat brännbart material för att hålla en eld vid liv för överlevnad.
Håller medDet är min åsikt att religiösa skrifter aldrig någonsin ska brännas med ett undantag det finns inget annat brännbart material för att hålla en eld vid liv för överlevnad.
Måste man rätta precis varenda lite fel som slinker igenomFruktansvärt irriterande att numera tycks att rätta någon vara likvärdigt med att vara elak och otrevlig.
Ja så är det ju. Det härliga partiet har väl varit inblandat alla gånger hittills? Och det är ju effektivt som sjutton.Det har ju blivit en hype igen att bränna koranen - och cynikern i mig säger att det är iscensatt av de som vill Sverige ont.
Heja!Är aningen mallig över att ha tagit tjuren vid hornen och berättat för den äldre mannen i styrelsen, han som hackar på mig hela tiden och är tvungen att säga emot exakt allt jag säger. Droppen kom igår när han skällde på mig för att vi gjorde andra mackor till hans jaktområde än vad han bestämt skulle serveras. Styrelsen beställde annat. Han skällde på mig för deras beställning.![]()
Han ringde dag och jag tog upp vad han gör. Han blev paff - han tänker sig inte för och tror nog han är jätteskojig. Han lovade sluta med det.
Fantastiskt. Jag har mått så dåligt, och så infann sig nu ett vettigt tillfälle att ta upp det.
För att vi i det här landet får kritisera vem och vad som helst så länge det inte faller under hets mot folkgrupp.Hur faller egentligen koranbränning under yttrandefrihet?
Du bränner ju någon annans ord?
Det tycker jag är lite störigt