I ditt fall hade en katt varit min primära misstanke. Oavsett vad som försvinner.
Min tanke också @MJLee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I ditt fall hade en katt varit min primära misstanke. Oavsett vad som försvinner.
Oh! Alla säsonger? Det går väldigt dåligt att se den 06.50 på helger på tv3 då jag somnar nästan jämt om@_Elly_ Du skrev ju i vintras att du vill se Nanny. Det har just flyttat in på Prime. Bara som ett tips
Oh! Alla säsonger? Det går väldigt dåligt att se den 06.50 på helger på tv3 då jag somnar nästan jämt om
Ja det är verkligen ingen ordning på tv3 numera haha De får plus för att de tog in Vänner nu men annars mindre nöjdAlla sex säsonger
TV3 visar dessutom avsnitten huller om buller, blandar säsonger osv.
Jag har sett ett hack som jag inte testat själv, men om du har en bit gummi och lägger mellan den trasiga skruven och mejseln ska det gå att skruva loss.Pumpen till min kattfontän har plötsligt slutat fungera. Jag skulle skruva isär den och rengöra, men en av skruvarna satt fast och när jag försökte skruva så gröptes den stjärnformade skruven ut tills det bara är ett runt huvud. Så nu måste jag köpa en ny pump.
Har testat. Funkade inte... (Därmed inte sagt att det inte funkar för andra. Det var kanske bara jag som var klantig... )Jag har sett ett hack som jag inte testat själv, men om du har en bit gummi och lägger mellan den trasiga skruven och mejseln ska det gå att skruva loss.
Jag har sett ett hack som jag inte testat själv, men om du har en bit gummi och lägger mellan den trasiga skruven och mejseln ska det gå att skruva loss.
Jag hade borrat ur skruven/lirkat upp den med liten polygrip och sedan ersatt skruven med en ny av hårdare material, istf att köpa ny fontän.Pumpen till min kattfontän har plötsligt slutat fungera. Jag skulle skruva isär den och rengöra, men en av skruvarna satt fast och när jag försökte skruva så gröptes den stjärnformade skruven ut tills det bara är ett runt huvud. Så nu måste jag köpa en ny pump.
Fast det är snarare din bank du bör störa dig på och kontakta, för det är den som inte släppt reservationsbeloppet när korrekt summa kommit in. Vilken skickas direkt när man tankat klart.Stör mig på att Cirkel K ännu inte släppt de 2000 som reserverades i går när jag tankade
Jag hade borrat ur skruven/lirkat upp den med liten polygrip och sedan ersatt skruven med en ny av hårdare material, istf att köpa ny fontän.
Borrar in i centrum av skruven en bit och backkör sedan försiktigt. Då följer den runddragna skruven 9/10 gånger med ut.Hur borrar man ut skruven?
Har ju bara gått en dag? Senast jag hade en felaktig reservation på mitt bankkort så tog det 10 dagar innan den försvann.Stör mig på att Cirkel K ännu inte släppt de 2000 som reserverades i går när jag tankade
Men stör mig även på att min hjärna inte har några problem minnas att Vattenfall var här på jobbet och bytte mätare hösten 2019, men inte var jag är på väg någonstans så jag kliver på fel tunnelbana
Bra att veta till nästa gång jag har detta problem ! Nu ska jag bara komma ihåg det också...Borrar in i centrum av skruven en bit och backkör sedan försiktigt. Då följer den runddragna skruven 9/10 gånger med ut.
En bekant som la ut en bild på sin nyfödda son med texten ”lås in era döttrar”. Kan inte bestämma mig för om jag ska svara ”Varför då kommer han bli en våldtäktsman?” eller ”Behövs inte hon kommer inte bli imponerad av din dusty ass unge.”
(Fast ja, han va såklart jättesöt. Han får växa upp och lära sin mossiga farsa ett och annat).