Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: :rage: Pumpen till min kattfontän har plötsligt slutat fungera. Jag skulle skruva isär den och rengöra, men en av skruvarna satt fast och när jag försökte skruva så gröptes den stjärnformade skruven ut tills det bara är ett runt huvud. Så nu måste jag köpa en ny pump.
 
Stör mig på att Cirkel K ännu inte släppt de 2000 som reserverades i går när jag tankade :rage:
Men stör mig även på att min hjärna inte har några problem minnas att Vattenfall var här på jobbet och bytte mätare hösten 2019, men inte var jag är på väg någonstans så jag kliver på fel tunnelbana :banghead:
 
:arghh: :rage: Pumpen till min kattfontän har plötsligt slutat fungera. Jag skulle skruva isär den och rengöra, men en av skruvarna satt fast och när jag försökte skruva så gröptes den stjärnformade skruven ut tills det bara är ett runt huvud. Så nu måste jag köpa en ny pump.
Jag har sett ett hack som jag inte testat själv, men om du har en bit gummi och lägger mellan den trasiga skruven och mejseln ska det gå att skruva loss. :up:
 
:arghh: :rage: Pumpen till min kattfontän har plötsligt slutat fungera. Jag skulle skruva isär den och rengöra, men en av skruvarna satt fast och när jag försökte skruva så gröptes den stjärnformade skruven ut tills det bara är ett runt huvud. Så nu måste jag köpa en ny pump.
Jag hade borrat ur skruven/lirkat upp den med liten polygrip och sedan ersatt skruven med en ny av hårdare material, istf att köpa ny fontän.
 
Stör mig på att Cirkel K ännu inte släppt de 2000 som reserverades i går när jag tankade :rage:
Men stör mig även på att min hjärna inte har några problem minnas att Vattenfall var här på jobbet och bytte mätare hösten 2019, men inte var jag är på väg någonstans så jag kliver på fel tunnelbana :banghead:
Har ju bara gått en dag? Senast jag hade en felaktig reservation på mitt bankkort så tog det 10 dagar innan den försvann. :down:
 
En bekant som la ut en bild på sin nyfödda son med texten ”lås in era döttrar”. Kan inte bestämma mig för om jag ska svara ”Varför då kommer han bli en våldtäktsman?” eller ”Behövs inte hon kommer inte bli imponerad av din dusty ass unge.”

(Fast ja, han va såklart jättesöt. Han får växa upp och lära sin mossiga farsa ett och annat).
 
En bekant som la ut en bild på sin nyfödda son med texten ”lås in era döttrar”. Kan inte bestämma mig för om jag ska svara ”Varför då kommer han bli en våldtäktsman?” eller ”Behövs inte hon kommer inte bli imponerad av din dusty ass unge.”

(Fast ja, han va såklart jättesöt. Han får växa upp och lära sin mossiga farsa ett och annat).

"Ingen fara, hon är en badass som inte kommer att ta någon skit från någon" :angel:

Kan blir lite dålig stämning bara :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 381
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 077
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 616
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 134
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp