Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Störande ilandsproblem.

Går på valpkurs och skulle behöva sitta ner på gräset ibland. Problemet är bara att om jag stått stilla en stund klarar jag varken att komma ner eller upp. Tittar därför efter en enkel tältstol. De är svindyra! Går att få upp till tusenlappen. Tänker jag INTE betala.
Får ge mig ut och jaga i nån lågprisaffär.
Lägga ansträngning på att jaga nåt så simpelt. Morr
Trist att jag inte visste det när du hämtade Oskar, jag har 2 utfällbara utställningsstolar som tom har drickahållare, står visserligen Royal canin på dom men det får man leva med.
 
Idag fick jag tidig lunch, men då hade kollegan hört av sig till de andra kollegorna på teams om att de skulle äta senare med henne. Så nu sitter jag här själv. Igen.

Chefen. NU!

Det där är inte ok någonstans och så grisigt att sitta på Teams med de andra och verkligen bara strunta i dig. Det är tveklöst inte frågan om något oops utan rakt av medvetet :rage:

Behöver du låna kärnhäxan? :angel:
 
Chefen. NU!

Det där är inte ok någonstans och så grisigt att sitta på Teams med de andra och verkligen bara strunta i dig. Det är tveklöst inte frågan om något oops utan rakt av medvetet :rage:

Behöver du låna kärnhäxan? :angel:
Ja, efter att ni uppmärksammade mig igår på hur fel det var så blev jag faktiskt ledsen idag när jag fick höra om det. Måste nog ta tag i det nu.
 
@parellikusken: Jag blir mer och mer förbannad å dina vägnar, det där är ett så vansinnigt vidrigt beteende. Och som sagt, att de satt på Teams tyder verkligen på att de är medvetna om att det de gör inte är helt ok. Dvs det är inte bara hen som dragit igång det hela som är skyldig, de andra är f-n medskyldiga.

Som sagt, en behöver inte älska alla sina kollegor. Men en SKA vara civiliserad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 302
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 072
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 614
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 134
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp