Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det frågar jag emellanåt, men då har de redan bestämt med henne allihop.
Jag har lite svårt att relatera för skulle inte vilja äta med dem. Lunchen ska vara en plats för återhämtning. Inget socialt tjafs.
Säger jag som jobbar ganska mycket själv och inte har några kollegor ens :laugh:

Men det här låter ju mer som en grej som inte ens borde vara en grej. Tänker att chefen kanske inte ens tänkt tanken och hur dåligt du mår av detta? Så kolla med den personen först och beskriv hur detta får det att kännas för dig :)

Man ska ju trivas på sin arbetsplats! Det är jätteviktigt
 
Hur faller egentligen koranbränning under yttrandefrihet?
Du bränner ju någon annans ord?
Det tycker jag är lite störigt
 
Mina grannar som bor under mig, de flyttade in i slutet av april/början på maj och ska ha fest, igen, på fredag! Det blir typ fjärde gången! :banghead::mad::arghh::cautious:
Om man nu tvunget ska en jävla massa fester till höger och vänster så kanske man inte ska bo i lägenhet! Kan de inte vara hos sina vänner nångång istället. 🖕
Får väl sova hos moster igen. :grin:
 
Är aningen mallig över att ha tagit tjuren vid hornen och berättat för den äldre mannen i styrelsen, han som hackar på mig hela tiden och är tvungen att säga emot exakt allt jag säger. Droppen kom igår när han skällde på mig för att vi gjorde andra mackor till hans jaktområde än vad han bestämt skulle serveras. Styrelsen beställde annat. Han skällde på mig för deras beställning. :banghead:

Han ringde dag och jag tog upp vad han gör. Han blev paff - han tänker sig inte för och tror nog han är jätteskojig. Han lovade sluta med det.
Fantastiskt. Jag har mått så dåligt, och så infann sig nu ett vettigt tillfälle att ta upp det.
 
Är aningen mallig över att ha tagit tjuren vid hornen och berättat för den äldre mannen i styrelsen, han som hackar på mig hela tiden och är tvungen att säga emot exakt allt jag säger. Droppen kom igår när han skällde på mig för att vi gjorde andra mackor till hans jaktområde än vad han bestämt skulle serveras. Styrelsen beställde annat. Han skällde på mig för deras beställning. :banghead:

Han ringde dag och jag tog upp vad han gör. Han blev paff - han tänker sig inte för och tror nog han är jätteskojig. Han lovade sluta med det.
Fantastiskt. Jag har mått så dåligt, och så infann sig nu ett vettigt tillfälle att ta upp det.
Heja!
 
Hur faller egentligen koranbränning under yttrandefrihet?
Du bränner ju någon annans ord?
Det tycker jag är lite störigt
För att vi i det här landet får kritisera vem och vad som helst så länge det inte faller under hets mot folkgrupp.
Muslimer är ingen folkgrupp. Man får kritisera/häda Buddha, Jesus, katolicismen eller vilka gudar och religioner som helst. Det`är en viktig princip!

Nu är det däremot på den nivån att det börjar falla under hot mot rikets säkerhet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
462
· Visningar
23 451
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 085
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 617
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 138
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp