"Ingen fara, hon är en badass som inte kommer att ta någon skit från någon"
Kan blir lite dålig stämning bara
Verkligen, hon är hård som granit min unge jag vill fasen låsa in mig själv vissa dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Ingen fara, hon är en badass som inte kommer att ta någon skit från någon"
Kan blir lite dålig stämning bara
Har du kommenterat ngt eller sökt på sidan? I så fall kan du kolla aktivitetsstatus.När man hittar en intressant sida på Facebook och sen kollar något annat på Google en stund, och beslutar sig för att gå tillbaka till den där sidan och så har man totalt tappat vad den hette. Minns inte heller i vilken grupp det var i och det är för många för att kolla igenom. Den fanns i alla fall inte med i nån av dom jag trodde. Sjukt irriterande kanske dyker när jag slutar leta
Nä jag har ju inte det hellerHar du kommenterat ngt eller sökt på sidan? I så fall kan du kolla aktivitetsstatus.
Synd. Kan du googla?Nä jag har ju inte det heller
Historiken på datorn eller telefonen beroende på?När man hittar en intressant sida på Facebook och sen kollar något annat på Google en stund, och beslutar sig för att gå tillbaka till den där sidan och så har man totalt tappat vad den hette. Minns inte heller i vilken grupp det var i och det är för många för att kolla igenom. Den fanns i alla fall inte med i nån av dom jag trodde. Sjukt irriterande kanske dyker när jag slutar leta
Nä inte det heller. Kommer upp en massa olika men inte denSynd. Kan du googla?
Ok. SkitNä inte det heller. Kommer upp en massa olika men inte den
Hade hoppats på det men den ligger inte kvar därHistoriken på datorn eller telefonen beroende på?
Typ så kommer ligga och knorra över det hela nattenOk. Skit
Och bara för att så dök den upp i historiken, bara för att försvinna lika fort för att jag råkade trycka det bredvid. Men kommer jag ihåg namnet så jag ska lägga in det fortare än kvickt, innan seniliteten slår till igenHade hoppats på det men den ligger inte kvar där
Tycker det är ett jävla oskick av mackarna att låsa så mycket pengar. Tror det är för man ska skaffa deras tankkort antagligenHar ju bara gått en dag? Senast jag hade en felaktig reservation på mitt bankkort så tog det 10 dagar innan den försvann.
Fortfarande- det är b a n k e n som sköter reservationerna. Inte macken.Tycker det är ett jävla oskick av mackarna att låsa så mycket pengar. Tror det är för man ska skaffa deras tankkort antagligen
Det är för att kontot/kortet inte ska kunna övertrasseras.Tycker det är ett jävla oskick av mackarna att låsa så mycket pengar. Tror det är för man ska skaffa deras tankkort antagligen
Det skall släppa samtidigt som du lämnar tillbaka handtagetDet är för att kontot/kortet inte ska kunna övertrasseras.
Ja, det ska det.