Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man hittar en intressant sida på Facebook och sen kollar något annat på Google en stund, och beslutar sig för att gå tillbaka till den där sidan och så har man totalt tappat vad den hette. Minns inte heller i vilken grupp det var i och det är för många för att kolla igenom. Den fanns i alla fall inte med i nån av dom jag trodde. Sjukt irriterande :meh: kanske dyker när jag slutar leta
 
När man hittar en intressant sida på Facebook och sen kollar något annat på Google en stund, och beslutar sig för att gå tillbaka till den där sidan och så har man totalt tappat vad den hette. Minns inte heller i vilken grupp det var i och det är för många för att kolla igenom. Den fanns i alla fall inte med i nån av dom jag trodde. Sjukt irriterande :meh: kanske dyker när jag slutar leta
Har du kommenterat ngt eller sökt på sidan? I så fall kan du kolla aktivitetsstatus.
 
När man hittar en intressant sida på Facebook och sen kollar något annat på Google en stund, och beslutar sig för att gå tillbaka till den där sidan och så har man totalt tappat vad den hette. Minns inte heller i vilken grupp det var i och det är för många för att kolla igenom. Den fanns i alla fall inte med i nån av dom jag trodde. Sjukt irriterande :meh: kanske dyker när jag slutar leta
Historiken på datorn eller telefonen beroende på?
 
20230704_230118.jpg



När jag äntligen hittar en kattlampa, så har Schenker hantera mitt paket riktigt vårdslöst. :cry:
Säljaren på Tradera har verkligen vart nog med packa så inte dennes fel.
Jag ska tydligen inte ha en kattlampa 😿
 
Alltså, någon har den senaste timmen eller så roat sig med att skicka upp raketer. Inte allt på en gång i en snygg display heller, nejnej... de skjuter av fyra-fem stycken, väntar fem eller sju minuter... skjuter av några till, väntar en kvart... pangar igen. Jag fattar inte?! :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
462
· Visningar
23 451
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 085
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 617
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 138
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp