Sådan har jag också - toppenbra!Jag har köpt en liten smidig hållare som sätts fast i fläktgallret. Då får jag mobilen i bra höjd och kan hålla koll framåt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådan har jag också - toppenbra!Jag har köpt en liten smidig hållare som sätts fast i fläktgallret. Då får jag mobilen i bra höjd och kan hålla koll framåt.
Jag har bara ljudet på om jag inte har co-driver. Är vi två i bilen så får co-driver ha gpsen.Sådan har jag också - toppenbra!
Hon hade den liggandes nästan på golvet (bilen har ingen högre mittensektion) bara en liten hållare för flaskor på golvet typJag har köpt en liten smidig hållare som sätts fast i fläktgallret. Då får jag mobilen i bra höjd och kan hålla koll framåt.
Bossig typ.Jag vägrade låta henne ha gpsen liggandes mellan sätena för hon tittade ner varannan sekund så jag hade GPS och sa hur hon skulle köra. Men på vägen hem så tyckte jag att hon kunde väl bara följa vägskyltar eftersom det var en väg som vi visste vart vi skulle (behövde GPS hjälp på vägen bortåt) och då blev hon jättearg för hon måste veta exakt hur lång tid det är före tunnlar/korsningar/vägbyten/osv medans jag sa kolla bara på skyltarna så ser du vart du ska men nej då kör hon bara fel så det gick inte.
Ja hon tyckte att jag var det men jag var ärligt talat lite rädd också.Bossig typ.
Det hade jag också varit. En bilförare skall ha ögonen på vägen och tre stycken speglar...Ja hon tyckte att jag var det men jag var ärligt talat lite rädd också.
Intressant. Det där med engångsskatt tror jag inte heller gjordes.En slutlön inklusive semesterersättning ska utbetalas till den som lämnar sin anställning och får inte ske senare än månaden efter det att anställningen har avslutats. Den ska betalas ut som ett engångsbelopp och på grund av det ska avdrag för preliminärskatt göras enligt engångsskatt.
Snabb googling. Så du kan defenitivt och bör begära en extra utbetalning.
Idioter som ligger i fel fil på motorväg, blir du omkörd på fel sida är det du som ligger i fel fil!Idioter som kör om på fel sida på motorvägen.
Idioter som ligger i fel fil på motorväg, blir du omkörd på fel sida är det du som ligger i fel fil!
+ @athena_arabians @karamelldrottningen @daymint @pepp
Jag låg i 120 på 110-väg (enligt mätaren, så i verkligheten något lägre), och låg i vänsterfilen för att köra om en lastbil i högerfilen. Ni tycker alltså att jag har skyldighet att lägga mig bakom lastbilen och gå ner till 80, för att släppa fram den bil som kom bakom mig som vill köra 140 på motorvägen?
Min uppfattning är att vänsterfilen ska användas för omkörning och att man ska planera sin körning så att man inte blockerar trafiken i onödan, men att det inte finns någon regel som säger "alla ska flytta sig ur vägen om det kommer någon fartdåre i vänsterfilen".
Det är trafikfarligt att göra som hen (och ni?) kör!
Det är väl inte alls det de säger. Hur kan du läsa in det scenariot öht?
De tycker ju att det var jag som låg i fel fil, om jag skulle bytt till den högra hade jag ju hamnat bakom lastbilen och fått vänta med min omkörning.
Så jag läser inläggen är att någon ligger i 70 (80/90/) i vänsterfil och går inte in till höger trots gott om plats/tom väg.
Idioter som ligger i fel fil på motorväg, blir du omkörd på fel sida är det du som ligger i fel fil!