Att min storebror bara stänger ner och blir sur varje gång jag nämner bilen han har ståendes i garaget. Han måste göra något åt den, men väljer att stoppa huvudet i sanden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbigt!Att min storebror bara stänger ner och blir sur varje gång jag nämner bilen han har ståendes i garaget. Han måste göra något åt den, men väljer att stoppa huvudet i sanden.
Jaaaa, och han använder mammas parkeringsplats till sin andra bil. Men nu behöver jag bil så antingen låter han mig låna den i garaget (mot att jag fixar den) eller så får han göra sig av med den. Han kan liksom inte bara ignorera den.Jobbigt!
Bilen nånting att ha eller skrot?Att min storebror bara stänger ner och blir sur varje gång jag nämner bilen han har ståendes i garaget. Han måste göra något åt den, men väljer att stoppa huvudet i sanden.
Såvitt jag vet är det bara batteri och spindelled som behöver bytas. I övrigt är det en vettig bil.Bilen nånting att ha eller skrot?
Spik i foten....
Tack och lov ingen TBE, än, är vaccinerad men haft borrelia och bor i ett av de värre områdena i Sverige.Spik i foten....
På min mammas gata så har vi minsann så mycket fästingar så man måste vada fram bland de läbbiga krypen...
Hälsar Skogaliten som haft TBE.
Jag eldade kökspannan igår morse. Överväger att ta in en kasse ved igen. SMHI lovar ingen imponerande värme de närmaste tio dagarna precisKall lägenhet. När det är 16.5-18 grader flera veckor kanske man borde göra ngt åt det.
Vi kan byta... jag sover med öppet fönster för att ha omkring 16 grader...Kall lägenhet. När det är 16.5-18 grader flera veckor kanske man borde göra ngt åt det.
Det ringde från hemligt nummer till mig precis. Jag svarade inte, men så himla störigt! Jag vill ju veta vad det var. Jag vet ingen som har hemligt nummer och det är många år sen jag hade en sån påringning.
Jag måste verkligen bli bättre på detta... Brukar normalt använda förälder, men har insett att många hellre vill att man använder vårdnadshavare, men jag jobbar på det!Hur fokuserade folk är på ”mamma och pappa” så fort ett sammanhang handlar om ett barn. Speciellt i skolan gör det mig besviken… har vi inte kommit längre?
Här är det aldrig hemligt nummer när vården ringer. Det är vanliga riktnumret eller 010.Jag svarar på hemligt nummer eftersom det är vad som kommer upp om vården eller andra myndigheter ringer. Men inte så troligt att de skulle ringa dig kvällstid dock.