Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså, min Spanska är så kass att min hjärna bli lite a la Manuel när detta händer. Jag kan typ beställa in vin och mat och just detta står inte på menyn i min bilPå något vis ploppade det här upp...
Asså, min Spanska är så kass att min hjärna bli lite a la Manuel när detta händer. Jag kan typ beställa in vin och mat och just detta står inte på menyn i min bil
Bilen är dessutom Tysk så om den nu nödvändigt vis måste byta språk så hade Tyska varit mer rimligt.
Nu har jag testat. Iom att man äter dem med skalet så funkar det med de minsta, skalet ger en lite sötare smak åt dem men själva fruktköttet är lika surt som vanliga citroner. De är helt klart inte värda priset. Vill jag ha samma smak så kan jag köpa vanliga citroner, skrubba dem med diskmedel under kranen, skiva tunt med skalet kvar och äta dem som de är.Men jag som köpte igår och har dem ståendes framför mig på jobbet, hon i kassan sa att de var jättegoda.
Tryck och håll in nedre delen startknappen på höger sida en stund så ploppar detta upp.Stör mig enormt på att min samsung plötsligt nte går att stänga av. När jag försöker så påstår den att jag ska göra nåt med Bixby. Jag har inaktiverat allt med Bixby (vad fan det nu är )
Hur i hela friden ska jag numera stänga av telefonen?
I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.Tryck och håll in nedre delen startknappen på höger sida en stund så ploppar detta upp.
Visa bifogad fil 112356
Det där är väldigt störigt. Vafan textilierna har bott här uppemot 12 år och borde ha lärt sig var det skall bo nånstans... en av högarna har en av kissarna hunnit höra ner till och med....En till störning: har ren tvätt som inte placerat sig där den ska.
Ptja, jag har en Samsung, så frågan är om du skulle gilla min merSka vi byta telefoner?
Testa håller neder delen på volym knappen och lilla knappen under, samtidigt. Så får jag göra på min S22I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.
Nu frågar den i ett fält längst ner
Set an alarm Take a selfie Make the screen brighter Create a reminder etc etc.
Den frågar definitivt inte om jag ska stänga av telefonen
Ska vi byta telefoner?
Jag behöver semester, typ nu. Men det finns ingen vikarie så måste vänta till mars känner mig helt slut.
Så hade jag på jobbet förut. Framförallt var det livat om att jag som kärring hade för mycket mat i lådan och hur jag kunde äta så fruktansvärt mycket. Förlåt men jag jobbar på verkstadsgolvet och jobbar tungt.Folk som ska kolla vad man har i matlådan
Från startskärmen dra nedåt, dra sedan nedåt en gång till. Då kommer fyra symboler fram, första är sök, andra ser ut som en rund ring med litet streck uppifrån och kort bit ned, tryck på den. Då kommer det fram stäng av, omstart och nödsamtal som vanligt.I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.
Ska vi byta telefoner?
Kan denna inställningen vara fel?I wish. Det hade varit en dröm - typ så såg det ut förut. Efter att jag negligerat Bixbys frågor ett antal gånger är den tiden förbi.
Ska vi byta telefoner?
Man får faktiskt sjukskriva sig även om man inte är döende
JAAA. Jag är tillbaka hos älskade Samsung efter en förfärlig tid med en Sony Xperia. HATADE den telefonen.Ptja, jag har en Samsung, så frågan är om du skulle gilla min mer