Ah, ja, kanske får sätta en rad med dem helt enkeltDom var ganska små, för små kontra den plats den upptog för vår del. Jag hade isåfall velat haft två + en frys, därav "för litet kök" som jag skrev.
Men idéen är ju underbar, snacka om översikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ja, kanske får sätta en rad med dem helt enkeltDom var ganska små, för små kontra den plats den upptog för vår del. Jag hade isåfall velat haft två + en frys, därav "för litet kök" som jag skrev.
Men idéen är ju underbar, snacka om översikt
Det där är ju en fullt normal frysbox?Visa bifogad fil 112271
Ungefär en sån här frysbox hade nästan alla mina kompisar som bodde på landet när jag växte upp. Edit: Det är ju en sån folk i serier lägger kroppen i när de råkat mörda sin granne i en konflikt omspontanbesökoacceptabel fasadfärg. Så de är ganska stora.
Kollade lite efter kylar också men det verkar mest finnas såna som man har i affärer.
Jaaa!Jag stör mig på att många skriver att de är äckliga, de ser ju svingoda ut - vill gilla dem, vågar knappt prova med risk att bli besviken
Jag tycker den är så sötStör mig på att det bara finns en kramisemoji som ser så förbannat lycklig ut!
Jag syftar på Kramisemojin som finns i mobilen.Jag tycker den är så söt
Vill ha den i mobilen till sms också
Aha, ja det förstås…Jag syftar på Kramisemojin som finns i mobilen.
Om ngn är ledsen känns det så fel att skicka den.
Ja, precis Fullt normal och mångsidigt användbar.Det där är ju en fullt normal frysbox?
Sådana har jag haft hela livet. Finns fortfarande i de flesta vitaruaffärer.
Det är en fullt normalt frys som man minst har om man bor i villa.. så skulle jag säga...Visa bifogad fil 112271
Ungefär en sån här frysbox hade nästan alla mina kompisar som bodde på landet när jag växte upp. Edit: Det är ju en sån folk i serier lägger kroppen i när de råkat mörda sin granne i en konflikt omspontanbesökoacceptabel fasadfärg. Så de är ganska stora.
Kollade lite efter kylar också men det verkar mest finnas såna som man har i affärer.
Ja, absolut fullt normal (man måste inte använda den till dråp, det är valfritt). Men kanske en nödvändighet när man bor på landet och mer av en lyx när man bor i stan.Det är en fullt normalt frys som man minst har om man bor i villa.. så skulle jag säga...
Skaffa en walk-in-fridge som man har i restaurangkök. (Skaffa i det här fallet får kanske läsas som ”bygg”.)Ah, ja, kanske får sätta en rad med dem helt enkelt
Okej... jag har nära till affären men frysen full iaf.. skulle jag ha 10 frysboxar skulle de vara överfulla...Ja, absolut fullt normal (man måste inte använda den till dråp, det är valfritt). Men kanske en nödvändighet när man bor på landet och mer av en lyx när man bor i stan.
Vem har bestämt?Jag stör mig på att mitt tidigare välfungerande boendestöd har blivit helt otroligt fyrkantigt.
"Som ett steg i ledet för att göra stödet mer likvärdigt" så har man nu då bestämt att alla som har en viss diagnos (tex NPF) behöver ett specifikt sätt att bli hjälpta på om man har problem med X.
Jag har problem med X. För att Y inte funkar. Så nu spenderar vi massor av tid med att göra Z. Problemet är att X är ett problem för att Y inte funkar, Z funkar hur bra som helst (för mig). Det står till och med i handlingsplanen att "Elos styrka är att hon är bra på Z".
Vem har bestämt?
Stödet ska ju utformas individuellt.
Har du kontaktat din handläggare eller chefen på den avd som beslutar om boendestöd?
Jag har fått ett papper där jag kan skriva synpunkter och skicka in om jag har nåt att klaga på.
Tyvärr inget valStör mig på MÄNniskor, nästan så jag börjar fundera på gå över till andra sidan.