Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså en ordentlig jordkällare under köket hade inte varit felSkaffa en walk-in-fridge som man har i restaurangkök. (Skaffa i det här fallet får kanske läsas som ”bygg”.)
Vad är det för nått? Ska man planera in en tripp till staden och Lidl tro?Stör mig på att jag också vill testa snacks-citroner. De ser så goda ut?
Men måste då ta mig till en Lidl och lovar att de säkert är slut om jag väl skulle ta mig till en. Så det stör jag mig på!
?Jag syftar på Kramisemojin som finns i mobilen.
Om ngn är ledsen känns det så fel att skicka den.
Tycker också vårsolen kan vara skarp och jobbig.Stör mig på/är panikslagen inför att det en kall skarp sol som skiner ute. Mår alltid så himla knepigt under början av våren, och brukar bli deppig som fan. Just nu känns det övermäktigt, och det är enormt svårt att försöka hitta nåt slags strategi för att stå ut kommande månader. Det brukar kännas bättre igen i maj, men det känns som det är långt dit
Ja, det är den i sig (är jätteljuskänslig sedan jag fick MS!). Sedan är det väl nåt slags förväntansångest ihopkopplat med en depression som alltid förvärras på våren.Tycker också vårsolen kan vara skarp och jobbig.
Då går man till chefens chef.Det är just 'chefen' (eller de som bestämmer om stödet - handläggarna? Har glömt av rätt term) som har beslutat detta.
Det är små citroner som ska vara sötare än vanliga och som man äter med skalet på. Ser så goda ut!Vad är det för nått? Ska man planera in en tripp till staden och Lidl tro?
Låter spännande juDet är små citroner som ska vara sötare än vanliga och som man äter med skalet på. Ser så goda ut!
Tänkte - men gud så dumt! Stackars dig, vad tanklöst gjort av den personen!NÅGON tyckte att det var en bra idé att lägga det enda okokta ägget bland de kokta äggen eftersom att NÅGON tänkte att "jag har ju koll och kommer ihåg att det är kokt till höger, okokt till vänster".
Denna NÅGON fick på grund av detta snilledrag en väldigt kladdig hand kring lunchtid idag.
Inte per automatik bättreStör mig på MÄNniskor, nästan så jag börjar fundera på gå över till andra sidan.