Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pga personalbrist har vi fått äta med plastbestick idag
Det har jag gjort och inget hände. Barn nummer ett blev hemmasittare och är fortfarande barn tre såg jag till att han klarade av sista halvåret och bytte sen skola och barn nummer tre bytte jag skola på innan det eskalerade men det är för djävligt att så många barn far illa i skolan och att man inte tas på allvar.Det finns alltid en högre nivå. Politikerna är chefer över tjänstemännen. Prata med nån du litar på och lägg fram att skolchefen inte sköter sitt jobb.
Du kunde inte hitta nån lika ilsken politiker som den här tanten?Det har jag gjort och inget hände. Barn nummer ett blev hemmasittare och är fortfarande barn tre såg jag till att han klarade av sista halvåret och bytte sen skola och barn nummer tre bytte jag skola på innan det eskalerade men det är för djävligt att så många barn far illa i skolan och att man inte tas på allvar.
Önskar jag hade det!Du kunde inte hitta nån lika ilsken politiker som den här tanten?
Säg ifrån?Tydligen blivit ett gratis hunddagis för grannens hund. Haft honom hela hösten så hon kan jobba heltid.
Katten är måttligt road. Vad ska man göra? Har honom 4 dagar i veckan.
Alltså skrivareSkrivaren på kontoret strular. Den säger att ett papper sitter fast. Jag har tagit bort det papper som fastnat men skrivaren är ändå inte nöjd. Tyvärr står den så dumt till att jag inte kan öppna den ordentligt
Vad du kan göra?? Säg att det inte funkar att du tar hand om hunden längre? Alternativt säg att du vill ha ersättning för att göra det? Gör grannen någon tjänst åt dig?Tydligen blivit ett gratis hunddagis för grannens hund. Haft honom hela hösten så hon kan jobba heltid.
Katten är måttligt road. Vad ska man göra? Har honom 4 dagar i veckan.