Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu fick jag avisering om att mitt jävla paket med bakgrejer som borde kommit förra veckan inte KUNDE LEVERERAS, nähä satt jag hemma halva dagarna förra veckan för ni sagt det kunde lämnas utanför min dörr och ni kan inte ens fucking försöka lämna det utanför min dörr utan direkt till ombud?!!!!

Behöver inte längre 2/3 av sakerna, kan inte returnera pga ätbart, osäker om allt håller till nästa jul... Vill inte hämta ut paketet och klaga till kundtjänst men jag är inte någon som kontaktar kundtjänst till företag, paketet kom ju tillslut.

Även 2 julklappar på vift... Orkar inte.
 
Det finns alltid en högre nivå. Politikerna är chefer över tjänstemännen. Prata med nån du litar på och lägg fram att skolchefen inte sköter sitt jobb.
Det har jag gjort och inget hände. Barn nummer ett blev hemmasittare och är fortfarande barn tre såg jag till att han klarade av sista halvåret och bytte sen skola och barn nummer tre bytte jag skola på innan det eskalerade men det är för djävligt att så många barn far illa i skolan och att man inte tas på allvar.
 
Det har jag gjort och inget hände. Barn nummer ett blev hemmasittare och är fortfarande barn tre såg jag till att han klarade av sista halvåret och bytte sen skola och barn nummer tre bytte jag skola på innan det eskalerade men det är för djävligt att så många barn far illa i skolan och att man inte tas på allvar.
Du kunde inte hitta nån lika ilsken politiker som den här tanten? 😁
 
Tror jag har löst problemet med de två andra julklapparna som jag köpte på Tradera, skrev till personen idag då jag vann 30/11. Ingen som helst stress för min del att inte skicka direkt men tydligen skickade hn i fredags?! Lite väl lång tid utan att meddela försening... Efter mitt postrelaterade meltdown idag orkar jag inte bli så upprörd men ja?! Hoppas verkligen att de kommer :bow:
 
Stör mig på fb där innehållet hoppar omkring på första sidan. Det händer då och då. Helt omöjligt att läsa något på sidan när det händer. Har felanmält det men ändå så händer det ibland.
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Tydligen blivit ett gratis hunddagis för grannens hund. Haft honom hela hösten så hon kan jobba heltid.
Katten är måttligt road. Vad ska man göra? Har honom 4 dagar i veckan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 891
Senast: Tantan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 147
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 664
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 564
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp