Strumpor överallt dessa strumpor jag har strejk. Ligger dom inte i strumptvättkorgen så blir dom inte tvättade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror väl på var/hur man jobbar?Dom flesta jag känner äter frukost på jobbet.
Jo lite blandat. Svårt att räkna med dom som jobbar natt/bor på jobbet dock.Beror väl på var/hur man jobbar?
Exet åkte hemifrån före 6 - han åt på jobbet. Jag har alltid jobbat i kontorsmiljö - och alltid ätit hemma. Även när jag tog tåget kvart över sex. Ändrade bara dygnsrytmen lite.
Jag känner nog ingen!Beror väl på var/hur man jobbar?
Exet åkte hemifrån före 6 - han åt på jobbet. Jag har alltid jobbat i kontorsmiljö - och alltid ätit hemma. Även när jag tog tåget kvart över sex. Ändrade bara dygnsrytmen lite.
Inte jag heller, vad jag vet om. Förutom några undantag då om jobbet har ordnat frukost som ett sort "möte".Jag känner nog ingen!
Är hon det minsta som mig, så är hon bara glad att ni äntligen ska få träffas! Det är det absolut mest viktiga, vad vi gör eller vad vi äter blir rätt ointressant i sammanhanget. Jag var ner och träffade en vän som just brutit upp stora delar av golvet i sitt hus, men vi hängde i det rum som det gick att vistas i, och åt hämtat, det viktiga var att vi träffades.Jag stör mig på att jag är lite nervös inför att umgås med en kompis i helgen. Det är en nära vän som jag trivs med men tycker det känns pressande att vi ska vara hos mig en kväll, bara vi två. Tänk om det bara blir tyst eller om jag inte kan fixa bra mat? Eller om hon tycker jag är tråkig och håller på med mobilen? Hon bor i Stockholm så vi ses inte så ofta men jag får sån prestationsångest.
Väldigt störigt att vara orolig för det nu när vi ska ses på lördag
Om veterinären har journalen kvar kanske det går att korrigera på något sätt?Veterinären som vaccinerade min häst förra året har skrivit fel datum i passet. Och inte bara en dag eller så, nej. Det står 04/01 i stället för 04/11.
Om veterinären har journalen kvar kanske det går att korrigera på något sätt?
När jag jobbade som naturvetenskaplig forskare så använde jag ordet försök väldigt ofta. 99% av gångerna skrev jag förösk. Gav upp att uppfostra fingrarna och la in ordet förösk i autokorrekt. Så var det problemet löst!Mitt muskelminne i fingrarna har av någon anledning fastnat på att jag, när jag ska skriva doktorand, skriver doktorande. V.a.r.j.e. g.ån.g.
Och jag skriver doktorand(e) ganska ofta i mitt jobb.
Hur många gånger i rad måste jag sitta och skriva det för att programmera om mig tror ni?
https://www.bbc.co.uk/news/live/uk-politics-63309400
Jag och maken har under den senaste månaden haft dagliga tävlingar om vems lands politiska klimat som är värst och mest hopplöst. Idag tror jag han vinner.
Är hon det minsta som mig, så är hon bara glad att ni äntligen ska få träffas! Det är det absolut mest viktiga, vad vi gör eller vad vi äter blir rätt ointressant i sammanhanget. Jag var ner och träffade en vän som just brutit upp stora delar av golvet i sitt hus, men vi hängde i det rum som det gick att vistas i, och åt hämtat, det viktiga var att vi träffades.
Och tillägg, de bästa vännerna jag har, där är vi tysta den mesta delen av tiden, och pular på varsitt håll med något. Man behöver inte prata för att umgås.
Instämmer i detta och lägger till att det är lite störigt Hollywood alltid ska göra egna versioner av filmerStör mig på att dom har döpt om Ove till Otto.
Jobbade med en kvinna som ofta hade anledning att skriva ordet proposition. Det blev nästan alltid porposition. Hon påstod att det var en freudiansk felskrivning.När jag jobbade som naturvetenskaplig forskare så använde jag ordet försök väldigt ofta. 99% av gångerna skrev jag förösk. Gav upp att uppfostra fingrarna och la in ordet förösk i autokorrekt. Så var det problemet löst!
Jag har bara jobbat på ställen där man haft frukost rast på fm.Jag känner nog ingen!