Du kan få låna min kisse Helios. Han jagar fatt och äter upp flugor på nolltid.Stör mig på en specifik, envis fluga. Hade det varit en människa hade jag frågat "Men vad fan är ditt problem?!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få låna min kisse Helios. Han jagar fatt och äter upp flugor på nolltid.Stör mig på en specifik, envis fluga. Hade det varit en människa hade jag frågat "Men vad fan är ditt problem?!"
Åh, han låter fantastisk! Frågan är bara hur man ska övertala hundarna om att gå med på vår plan.Du kan få låna min kisse Helios. Han jagar fatt och äter upp flugor på nolltid.
Han har nog aldrig sett en hund så det kan bli spännande om inte annat.Åh, han låter fantastisk! Frågan är bara hur man ska övertala hundarna om att gå med på vår plan.
Att det inte verkar gå att se WE från SM-veckan på SVTplay... Så himla tråkigt, hade varit roligt att se!
Det gör båda våra kissar. Jag vill inte vara fluga eller spindel på våra väggar...Du kan få låna min kisse Helios. Han jagar fatt och äter upp flugor på nolltid.
Det återkommande sommarfenomenet, folk som gråter över att lupiner klassas som invasiv art. Blir så trött på att läsa alla "men de är ju så fina, kan de inte få finnas"-inlägg. Ja, jag tycker också att de är fina, i måttlig mängd.
Men jag tycker också att många av de blommor och växter som lupinen tränger undan är fina också.
Lupinerna kommer ju knappast att försvinna, inte ens myndigheterna tror ju att de skulle lyckas, utan det handlar ju snarast om att stoppa deras utbredning, suck.
Min granne har trimmat i diket men lämnat kvar lupinerna...och nu är det jättebalsaminens tur att gråtas över
Min granne har trimmat i diket men lämnat kvar lupinerna
En till alltså! Hur tänker dessa människor?!Min granne har trimmat i diket men lämnat kvar lupinerna
"dom är så fina juuuh"En till alltså! Hur tänker dessa människor?!
En till alltså! Hur tänker dessa människor?!
Här är ett citat google-översatt från finskaEn till alltså! Hur tänker dessa människor?!