Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle antagligen börja svara något i stil med "grodrom i senapssås" eller "inlagda koögon" på det, och hoppas att det skulle få hen att slutaVår nya chef som typ varje lunchrast ställer frågan:
"-Vad blir det för smaskigt idag då?"
Seriöst. Jag AVSKYR ordet smaskigt och jag har ingen som helst lust att detaljerat berätta vad jag äter. Låt mig vara
Svara testiklar i såsVår nya chef som typ varje lunchrast ställer frågan:
"-Vad blir det för smaskigt idag då?"
Seriöst. Jag AVSKYR ordet smaskigt och jag har ingen som helst lust att detaljerat berätta vad jag äter. Låt mig vara
Fast om det inte gäller nya kunder och du redan är kund borde du kunna använda erbjudandet.Jag stör mig på att jag får reklam på sociala medier från en larmbolag som letar efter folk som vill pröva deras nya larm med olika funktioner. Längst ner står det att erbjudandet inte gäller nya kunder och jag är redan kund hos dom…
Oj det slank med ett ”inte” där. Det gäller bara nya kunder.Fast om det inte gäller nya kunder och du redan är kund borde du kunna använda erbjudandet.
Jag skulle antagligen börja svara något i stil med "grodrom i senapssås" eller "inlagda koögon" på det, och hoppas att det skulle få hen att sluta
Eller så vill han ha receptetSvara testiklar i sås
Hur kan det bara vara onsdag?
Veckan ligger minst en dag efter min känsla
Jag var helt övertygad om att det var onsdag igår. Blev så besviken när jag insåg att jag hade felHur kan det bara vara onsdag?
Veckan ligger minst en dag efter min känsla
Är det en konsert? Jag projicerar till 100% men det tog mig rätt lång tid att ta in att jag inte uppskattar livemusik längre. För gammal för att köa/trängas och om jag inte kan vara längst fram så får det vara.Att jag lider av någon typ av FOMO för en grej jag egentligen inte alls är sugen på att göra, men kan liksom inte riktigt landa i att avstå.
Tyckte det lät udda, det är ju tyvärr sällan man belönas för att vara lojal.Oj det slank med ett ”inte” där. Det gäller bara nya kunder.
Ingen konsert i detta fall, men jag känner igen känslan. Både från konserter på senare år och i det aktuella fallet. Jag har ännu inte tagit ett aktivt beslut och det är kanske det som gör att jag våndas fortfarande, det kanske lägger sig om ett par dagar när jag faktiskt gjort mitt valÄr det en konsert? Jag projicerar till 100% men det tog mig rätt lång tid att ta in att jag inte uppskattar livemusik längre. För gammal för att köa/trängas och om jag inte kan vara längst fram så får det vara.
Tillägg: Men när något favoritband ska spela i närheten så tar det alltid några dagar innan jag känner mig nöjd med att låta bli att köpa biljetter. Borde ju, "det är ju jag" o.s.v.
Lycka till! Du har min sympati.Ingen konsert i detta fall, men jag känner igen känslan. Både från konserter på senare år och i det aktuella fallet. Jag har ännu inte tagit ett aktivt beslut och det är kanske det som gör att jag våndas fortfarande, det kanske lägger sig om ett par dagar när jag faktiskt gjort mitt val
EnkeltEller så vill han ha receptet