Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det regnat idag, vilket det inte skulleSMHI ritar ut blå staplar med kommande regn. Sen flyttar de alltid på dem innan regnet är här.
Nu är helgens regn flyttat till tisdag-torsdag. Varför tror jag att det kommer sluta med på sin höjd någon skvätt duggregn - igen.
Jag stör mig på att en av mina släktingar är så grovt rasistisk och att det dyker upp i varenda jävla gång jag träffar människan ( vilket iofs inte är så ofta, tack o lov)
Jag skriver in mig i klubben jag också.Ett säsongsbetonat beroende av jordgubbar har startat. Köpte första svenska lådan idag och nu är det kört. Sjukt dyrt var det åxå
+1 på den...Att jag är för trött för att gå och lägga mig.
Alltså. Rent tekniskt sett så ligger jag faktiskt i min säng. Det är bara det att jag är fullt påklädd, lampan tänd, oborstade tänder, och datorn i knätSka du eller jag ta tag i det här @Nahar
FUSK!!Alltså. Rent tekniskt sett så ligger jag faktiskt i min säng. Det är bara det att jag är fullt påklädd, lampan tänd, oborstade tänder, och datorn i knät
Jag råkade ta värdens tupplur sent på eftermiddan, vaknade efter 6 med värdens huvudvärk.Att jag är för trött för att gå och lägga mig.
Precis som alla hjärtans dag. Måste man ha en särskild dag för att visa uppskattning.Kvinnor som sitter och beklagar sig över att deras partner har glömt av dom på morsdag. Alltså det är väl ändå barnen som ska fira dom om dom nödvändigtvis ska firas? Dom är väl inte morsa till sin partner?
Sen förstår jag inte varför man firar sånt trams överhuvudtaget. Vill jag uppmärksamma mina föräldrar så kan jag väl göra det vilken dag som helst på året. Behövs det verkligen en speciell dag för sådant?