Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undra om jag kan ringa nr dom lämnade och fråga hur jag gör nu.Vad fan.. Hittade ups lapp på mattan i hallen. Dom kan inte ha ringt på dörren då jag borde ha hört det. 20 min efter dom varit här...
Lägger till min telefon som störningsmoment idag.Vad fan.. Hittade ups lapp på mattan i hallen. Dom kan inte ha ringt på dörren då jag borde ha hört det. 20 min efter dom varit här...
Att jag inte ens kan öppna ett öga på morgonen utan att katten ser det som fritt fram att skrika mig i ansiktet tills hon får gå ut. Vad hände med min morgontrötta katt som var helt i synk med min dygnsrytm?
Alltså det är på gränsen till att jag inte står ut. I hela sitt tioåriga liv har hon alltid varit morgontrött. Funderar på att helt enkelt inte låta henne sova i mitt rum längre.Så glad att jag inte har katt. Hade aldrig stått ut.
Att jag inte ens kan öppna ett öga på morgonen utan att katten ser det som fritt fram att skrika mig i ansiktet tills hon får gå ut. Vad hände med min morgontrötta katt som var helt i synk med min dygnsrytm?
Hon blev uppvaktad av ett lodjur i Mars, kanske går hon och trånar i morgondimman min stackars tantSent uppvaknade vårkänslor?
Näe, det gör det inte. Du har buke och det är vår, och löven har just slagit ut.Mitt liv.
Det suger. Totalt.