Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, den här människan. Han fick mig åtminstone att vrålskratta, motsägelsernas man! "Gin rumpa, absolut ingen övervikt men jag går på personen". Förstår då att han är singel än, även om han motsäger sig själv med ålder idag. :rofl:
Ja det kryllar nog inte av snygga 20-åringar som kan tänka sig en 47-taggare 😂

Ännu ett inlägg av samma man:
Screenshot_20220410_095530.webp
 
Jag har aldrig fattat riktigt vad man menar med busig. Tycker det snarare verkar vara skittråkiga som beskriver sig själv så :cautious:
Haha påminner mig om en jag dejtade som skulle stoltsera över det stökigaste/busigaste/mest kriminella han gjort och det, efter en lång utläggning, visade sig vara att han som typ tioåring såg på(!) när en kompis tände eld på en basketkorg. 😂 Obs att jag inte förespråkar kriminella gärningar på något sätt men jag trodde att det skulle vara något lite värre.
 
Kikar på kuren från VC, och stör mig på när de hänvisar till en tidigare händelse utan riktig kontext eller mer förklaring... De pratar om att en häst fått kandaret avdraget när de tagit av luvan, men nämner bara det som en svensk häst, inte vem, när, vad som hände... Vill ju veta!
 
Kikar på kuren från VC, och stör mig på när de hänvisar till en tidigare händelse utan riktig kontext eller mer förklaring... De pratar om att en häst fått kandaret avdraget när de tagit av luvan, men nämner bara det som en svensk häst, inte vem, när, vad som hände... Vill ju veta!
Jag läste VC som vårdcentralen och blev väldigt fundersam när häst och kandar dök upp 😂 tur man inte är trög eller så 🤣🤣
 
Jag stör mig på min känsliga mage som reagerar med illamående bara för att jag råkade äta upp lite för fort nyss. Stör mig på att min läkare på mottagningen skrev ut en ask med 10! illamåendetabletter, kom igen liksom, bara för det måste jag slösa på dem jag får mot migrän då med andra ord!

Om man i hela jäkla livet är van vid att man mer eller mindre har slängt i sig sin mat på stående fot, så tar det ett bra tag innan grejen med att äta lugnt och sakta sitter där den ska vareviga gång.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 568
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp