En lite längre page och gardinlugg. Så skönt att bli av med det långa håret.Vad blev det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En lite längre page och gardinlugg. Så skönt att bli av med det långa håret.Vad blev det?
Det kanske är folk som inte direkt kände honom utan bara avlägset bekanta eller ytliga facebookvänner?När en gammal vän blir glättigt födelsedagsgrattad på FB. Fast han inte levt sedan 2018. Det är en nivå av o-koll som jag har svårt att riktigt förstå.
Fast det skriver han ju inte? 45 år är ju nästan samma ålder?Det här. Män som inte bryr sig om ålder eller så, bara kvinnan är typ 20 år yngre
Visa bifogad fil 88831
Märkligt att han inte vill träffa någon som är äldre än honom om han nu inte bryr sig om ålder ?Det här. Män som inte bryr sig om ålder eller så, bara kvinnan är typ 20 år yngre
Visa bifogad fil 88831
Fast det är ju en himla skillnad på någon som är 2 år yngre än en själv och någon som är 22 år yngre.Fast det skriver han ju inte? 45 år är ju nästan samma ålder?
Han hade ju iof kunnat att han vill träffa någon, utan att nämna ålder…
Nä vet du, gamla kvinnor är ju så avtändande! Dessutom känner han sig säkert väldigt ung för sin ålderMärkligt att han inte vill träffa någon som är äldre än honom om han nu inte bryr sig om ålder ?
Men riktiga män, de åldras alltid som fint vin sörru...Nä vet du, gamla kvinnor är ju så avtändande! Dessutom känner han sig säkert väldigt ung för sin ålder
Ja precis! Ölkagge, hår i öronen och en härlig flint som ser nypolerad ut. Varje kvinnas våta drömMen riktiga män, de åldras alltid som fint vin sörru...
..särskilt som ölkaggen växer i omfång.
Kan konstatera att han åtminstone justerar sina åldersgränser något allteftersom han själv åldras.Märkligt att han inte vill träffa någon som är äldre än honom om han nu inte bryr sig om ålder ?
Kan konstatera att han åtminstone justerar sina åldersgränser något allteftersom han själv åldras.
Samma man för några år sedan, då han tyckte det var lämpligt att som 41-åring söka damer mellan 19-35
Visa bifogad fil 88841
Stör mig på envisa män i min närhet som trots hög ålder vägrar skaffa skyddsutrustning för motorsåg. Argumenten är att man "är försiktig", "vet hur man gör" samt "hanterar sågen rätt"
Alltså, den här människan. Han fick mig åtminstone att vrålskratta, motsägelsernas man! "Gin rumpa, absolut ingen övervikt men jag går på personen". Förstår då att han är singel än, även om han motsäger sig själv med ålder idag.Kan konstatera att han åtminstone justerar sina åldersgränser något allteftersom han själv åldras.
Samma man för några år sedan, då han tyckte det var lämpligt att som 41-åring söka damer mellan 19-35
Visa bifogad fil 88841
Jag stör mig på att jag villhöver en häst till Hjärnan vet att det inte riktigt finns tid till det men hjärtat säger ”köp, bara köööp!”
Det här. Män som inte bryr sig om ålder eller så, bara kvinnan är typ 20 år yngre
Visa bifogad fil 88831
Har du sparat hans annons i 6 år?Kan konstatera att han åtminstone justerar sina åldersgränser något allteftersom han själv åldras.
Visa bifogad fil 88841