Ut och skaka dom, brukar inte vara någon större faraVi ser vanligtvis inte grannens hus mer än carporten. Våra buskar är helt nedtryckta (och troligtvis sönderbrutna ) av snön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ut och skaka dom, brukar inte vara någon större faraVi ser vanligtvis inte grannens hus mer än carporten. Våra buskar är helt nedtryckta (och troligtvis sönderbrutna ) av snön
Nja... Jag, 50+. Ingen formell utbildning, bara en massa erfarenhet. Litet samhälle så inte så många jobb. Visst kan jag pendla men det är svårt att hitta något annatByter jobb om man kan. Verkar inte va någon kul typ att jobba för.
Mm, håller med. Det är som om man inte kan få träna för att det gynnar en både psykiskt och fysiskt utan man gör det för att man är "duktig". Och det är oftast samma passivt aggressiva människor som kläcker ur sig detta för att senare själva vara på gymmet för att ta osvettiga selfies.Att man framstår som ”duktig” när man tränar snarare än att det kan vara något man gör för att det är lustfyllt och ett intresse. Under hela graviditeten och tiden efter när jag sagt att jag saknar träningen så säger alla att ”men man behööööööver faktiskt inte träna just då!” Nehe? Men om jag saknar det för att det är världens härligaste känsla så spelar det ju liksom ingen roll vad jag eventuellt behöver eller inte behöver enligt.. ja vem? Nu fick jag till en liten jogg-snutt för första gången i slasken och ville typ gråta så skönt det var. Regnet i ansiktet, pirret i musklerna, endorfinerna, musiken i hörlurarna, den varma duschen efteråt. Delade det på stories och fick direkt kommentarer om hur duktig jag var som var ute i det vädret och med bebis hemma osv. Blir tokig!
Samma här. Vi hade ström i några timmar sen försvann den igen. Jag har tack och lov en vedspis men golven blir kalla och jag har inget vatten i kranen.Snön fortsätter vräka ner här och tung snö i kombination med storm har fått träd att rasa över ledningarna. Så nu har vi ingen ström och ingen vet när den kommer tillbaka. Har varit strömlöst i 4 timmar och det börjar kännas på temperaturen
Har en Facebook-vän som kör samma sak just nu.. Massa fantastiska piller som man får info vid PM eller en gratis typ träna och drick vatten-utmaning?!Jag funderar på om en syssling har hamnat i nåt mlm-nät. Sen ett tag tillbaka är hens (och därför min..) Facebook fylld med inlägg om nån mirakelkräm, tandkräm etc etc etc. Sättet som inläggen är skrivna på får mig direkt att tänka på mlm (multi level marketing. Pyramidspel, alltså.), och det står inte ett ord om varifrån dessa "fantastiska" produkter kommer utan bara att hen beställer dem.
Därav att jag skrev ”om man kan”.Nja... Jag, 50+. Ingen formell utbildning, bara en massa erfarenhet. Litet samhälle så inte så många jobb. Visst kan jag pendla men det är svårt att hitta något annat
Bara massa erfarenhet är inte så bara!Nja... Jag, 50+. Ingen formell utbildning, bara en massa erfarenhet. Litet samhälle så inte så många jobb. Visst kan jag pendla men det är svårt att hitta något annat
Önskar att vi hade vedspis, hade varit välbehövligt nu. Vi har vatten (än så länge alla fall) men ingen ström. Är folk som jobbat med att laga elnätet sedan igår kväll, så jag hoppas att det är fixat snart.Samma här. Vi hade ström i några timmar sen försvann den igen. Jag har tack och lov en vedspis men golven blir kalla och jag har inget vatten i kranen.
I Vattenfalls app säger de att det ska vara lagat vid 20.00. Det är långt dit...
Vad är det?Först blev jag glad när jag upptäckte att jag fått en ny tv-kanal, Horse and Country. Men sedan blev jag så beklämd när jag tittade på When horses choose
Det är om en tränare som menar att hästarna väljer henom. Och det gör de väl för det finns inget annat alternativ.Vad är det?