NH?Det är om en tränare som menar att hästarna väljer henom. Och det gör de väl för det finns inget annat alternativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NH?Det är om en tränare som menar att hästarna väljer henom. Och det gör de väl för det finns inget annat alternativ.
Vet inte, kan inte termerna. Men det jag ser är djur som tvingas 'vilja' vara med tränaren.
Förstår! Och då förstår jag att du blir beklämd.Vet inte, kan inte termerna. Men det jag ser är djur som tvingas 'vilja' vara med tränaren.
Tror jag sett några avsnitt, tyckte inte det såg ut som tvång. Hästen hade ett ställe i ridhuset dit den gick när den ville ha en paus.Vet inte, kan inte termerna. Men det jag ser är djur som tvingas 'vilja' vara med tränaren.
Nej, inte riktigt. Men jag har precis fått kanalen så har inte sett så mycket.Tror jag sett några avsnitt, tyckte inte det såg ut som tvång. Hästen hade ett ställe i ridhuset dit den gick när den ville ha en paus.
När hon skulle sitta upp och hästen visade obehag så hoppade hon av direkt.
Hon gick runt i ridhuset med hästen lös bredvid, ville den inte gå bredvid så gick den till platsen där den kunde ”pausa”.
Känner du igen på min beskrivning?
Om det är samma så förstår jag inte hur tränaren tvingar hästen.
Jag kom att tänka på denna när jag läste ditt inläggNamnet har jag hört förut och stör mig inte... men är påskägg en kristen tradition? Jag minns inte att jag har läst om den i Bibeln....? Vad vet jag, den är så tjock och omständlig så jag kan ha missat det!
Jag ÄLSKAR den!!! Eller hans humor, skrattar alltid så jag gråter! Varje gång jag ser den där gråter jag av skratt, trots att jag har sett den mängder av gånger nu! Och han har ju så rättJag kom att tänka på denna när jag läste ditt inlägg
Samma här! Likadant med fingrarna. Antingen iskalla in till benet eller så heta och svullna som korvarSkållheta fötter. Antingen är de kalla. Riktigt kalla. Eller som nu då de bränns. Det är som att det vore fel på termostaten där nere
Blev väckt av grannens barn för cirka 15 min sedan. Väldigt störigt eftersom jag tänkt gå upp om cirka 1-1.5h, men får väl mer störa mig på att jag inte har samma energi såhär tidigt på morgonen som barnenLite störigt är det att vakna 04.48 på en lördag, men det är också rätt mysigt att fixa en tekopp och bädda ner sig på soffan, slappa och slökolla på tv
Jag förstår dig verkligen. Jag avskyr det där mjäkandet och frågandet. Om jag behöver prata om något med någon väljer jag själv vem jag pratar med och om vad. Andra behöver inte komma med sin klibbiga kletiga nyfikenhet och ömkande medlidande.Min gamla mamma har fått bröstcancer. En liten långsamväxande knöl men ändå cancer. Hon har gjort en MR idag för att utesluta vidare spridning och sen kommer resultat på det senare. Inte helt ovanligt på äldre människor men det känns ändå tungt på flera sätt. Hon blir 72 i år så hon är ju inte lastgammal men ändå till åren.
En sak som alltid slår mig när det dyker upp såna här motgångar är att det tar emot att prata om det med nära och kära. Har svårt för all lull-lull sympati, sorgsna blickar och "hur mår du, är du ledsen?". Håll truten och låt mig vara bara. När folk tassar på tå runt en i vardagen och ska vara så himla stöttande och ömkande blir jag bara äcklad och obekväm. Jag förstår ju att de bara vill väl men jag tål det inte. Fick reda på det för 2 dagar sedan och har inte ens berättat för sambon än. Vet inte ens om jag öht gör det innan det är över, på ett eller annat sätt.
Vad blev det?Att det är 50 min tills jag ska klippa mig och jag vet inte vilken frisyr ännu..