Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lax. Varenda gång man säger att man inte äter lax så ska det alltid tjatas om att ja men den här laxen måste du prova tillochmed jag äter den här laxen etc. Detta existerar inte med något annat, säger att jag inte äter broccoli är det ingen som tjatar om att jag måste testa deras broccoli.

Jag äter inget som kommer ur havet och det har alltid blivit ett jäkla tjat när folk får reda på det. "Men du måste prova det här", upprepat kommenterande om hur god si och så fisk/skaldjursrätt är som att det ska göra mig mer taggad, etc etc. Så sjukt drygt att bli behandlad som en tjurig barnunge för att man har preferenser. :down:

Lax. Varenda gång man säger att man inte äter lax så ska det alltid tjatas om att ja men den här laxen måste du prova tillochmed jag äter den här laxen etc. Detta existerar inte med något annat, säger att jag inte äter broccoli är det ingen som tjatar om att jag måste testa deras broccoli.
Eller inte äta fisk alls...
"men den hääär fisken smakar inte fisk alls".

Jo det gör den!

Att jag är tvungen att göra så här med mina hästar för att folk inte kan låta bli fyrverkerier.

Bifogade filer

• F80DFE04-32CE-4D12-8420-597B6D931585.webp
    F80DFE04-32CE-4D12-8420-597B6D931585.webp
    114,5 KB · Visningar: 175
Jag ser en isländsk serie på Netflix och dom har så fina islandströjor så jag vill bara sticka dem alla.
Det störiga är att jag har ca 80 timmar kvar på mitt nuvarande projekt vilket betyder minst en månads stickande

Har suttit i bil ca 10 timmar idag. När vi parkerade hemma på gården var det 12 minuter kvar på ljudboken vi lyssnat på...

Jag lyckades skära mig lite i tummen igår och måste ha ett plåster på den. Det är inte särskilt stort och gör inte ont, men det är min scroll-tumme! :arghh:

Är det här universums sätt att säga att jag borde sluta slöscrolla på telefonen så mycket? :o

Den här förkylningen eller covid vilket det nu är (ska ta test i morgon) har satt sig på bihålorna. Jag har ett jäkla tryck bakom näsan och upp och det är så jobbigt. Jag kan inte sova ordentligt och jag får huvudvärk :arghh: alltså allt det andra står jag ut med, men inte när det sätter sig på bihålorna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
88 89 90
Svar
1 793
· Visningar
82 381
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 639
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 666
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008