Jag har suttit i samma båt i typ fem år.Att jag är så rollspelssugen men är för blyg och osäker för att ens försöka hitta en grupp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har suttit i samma båt i typ fem år.Att jag är så rollspelssugen men är för blyg och osäker för att ens försöka hitta en grupp.
Jag trodde soccer moms alltid var pimpade.Ja jag känner mig som en soccer mom när jag går och handlar osminkad i mjukisbyxor Inga egna intressen, lever för att hämta hem mat till boet.
Nej det får bli skärpning när året kommer igång ordentligt!
Jag köpte en luddgrimma när jag hade hästen i ett stall där det var krav att hästarna skulle ha grimma i hagen. Luddgrimma med slät hake så det inte skulle bli onödigt punkttryck någonstans. Måste säga att de är hopplösa att få rent men var väldigt tacksamt för den situationenJa varför finns de ens? Tacka vet jag rejäla lädergrimmor! Lätta att ta av och på och inget krångel.
Haha NEJ.Jag trodde soccer moms alltid var pimpade.
Det är väl ett uttryck jag främst förknippar med reality TV ja!Haha NEJ.
Eller tja det beror väl på. Är man Victoria Beckham eller inte.
De flesta i kategorin lever väl för sina barn och har mycket lite tid att lägga på att pynta sig själva.
Man ska inte tro allt man ser på dumburken.Det är väl ett uttryck jag främst förknippar med reality TV ja!
Eventuellt är det Real housewives jag tänker på. Jag är inte så hip!Det är väl ett uttryck jag främst förknippar med reality TV ja!
Hon är redan en välkommen kontrast Behöver fler dock, men det var hemskt svårt att navigera sig i! Klickar jag in på en trevlig bild på Pinterest med lite färg i så blir det en snabbt nedåtgående spiral till bohemiska, röriga, skrikiga eller rentav fula saker. Fin linje, detta!
Samma hand här med! Oftast tummen. Det gör dock inte ont alls men tummen svullnar så den inte går att röra och vården snöar in sig på det och skriver i journalen att det gör för ont att röra den och att jag måste slagit i i sömnen (!?) trots att jag upprepade gånger sagt att det inte gör ont alls och att jag ser när det händer och är hundra säker på att jag inte har slagit i. Jag funderade på blodpropp när det hände tredje gången inom loppet av 10 dagar då mina blodfetter är höga pga annan medicinering och sökte därför vård men det lyssnade de inte på alls. Så tröttsamt.Ja det händer då och då, utan att jag gjort något speciellt. Oftast samma hand dock. Så störande!
Jag hade haft lädergrimma i det läget också. Det enda mina aldrig har fått skav av. Min erfarenhet av luddgrimma i hagen är otäcka skavsår efter att luddet blivit smutsigt efter första rullningen. Måste mina ha vanliga syntetgrimmor (med betesreducerare) har de sympatexskydd på utsatta ställen istället. Aldrig ludd.Jag köpte en luddgrimma när jag hade hästen i ett stall där det var krav att hästarna skulle ha grimma i hagen. Luddgrimma med slät hake så det inte skulle bli onödigt punkttryck någonstans. Måste säga att de är hopplösa att få rent men var väldigt tacksamt för den situationen
Luddgrimma är det enda som funkat på min ena häst om hon måste gå med grimma i hagen. Lädergrimma ger också skav på henne då. Så det kan nog vara väldigt olika. Jag har haft ett par olika och tvättat dem.Jag hade haft lädergrimma i det läget också. Det enda mina aldrig har fått skav av. Min erfarenhet av luddgrimma i hagen är otäcka skavsår efter att luddet blivit smutsigt efter första rullningen. Måste mina ha vanliga syntetgrimmor (med betesreducerare) har de sympatexskydd på utsatta ställen istället. Aldrig ludd.
Ja inte jag heller. Man tittar på bilder och pyssel/idéer som totalt främmande människor postat? I don't get it.Jag stör mig på att jag inte lyckas fatta mig på pinterest, alla andra som har det verkar ju greppa det så varför inte jag?
Å andra sidan är det ganska skönt, då jag trodde att det var ännu en grej som skulle binda min tid till telefonen, men icke
Ja inte jag heller. Man tittar på bilder och pyssel/idéer som totalt främmande människor postat? I don't get it.
Ja inte jag heller. Man tittar på bilder och pyssel/idéer som totalt främmande människor postat? I don't get it.
Jag älskar Pinterest!! Har massor av bloggposter eller youtube-videor sparade i olika anslagstavlor; recept, sömnadsmönster, träning... Det blir lättare att spara olika hemsidor/liknande istället för att ha massor av bokmärkta sidor. Tänk att bilden som sparas är som en post it-lapp, när du klickar på den får du mer information liksom.Problemet är att jag lyckas inte ens riktigt få grepp om vad det jag ser och gör där. Har kompisar som sagt att det är ett jättebra hjälpmedel när man t.ex. ska renovera och behöver inspiration, men jag får ingen som helst ordning på det. "Aha, det här var ju en fin bild på ett vardagsrum, nehe, det var tydligen en blogg, eller hemsida, eller är det ett inredningsföretag...?"
Jag har NOLL bokmärkta sidor. Jag förstår alltså fortfarande inte allsJag älskar Pinterest!! Har massor av bloggposter eller youtube-videor sparade i olika anslagstavlor; recept, sömnadsmönster, träning... Det blir lättare att spara olika hemsidor/liknande istället för att ha massor av bokmärkta sidor. Tänk att bilden som sparas är som en post it-lapp, när du klickar på den får du mer information liksom.
Men då är det kanske inte direkt sidan för dig..? Som sagt, för mig är det ett ställe att exempelvis samla recept från olika bloggsidor istället för att komma ihåg vart exakt brödreceptet jag såg för fem månader sedan finns någonstans.Jag har NOLL bokmärkta sidor. Jag förstår alltså fortfarande inte alls