Spelar du online så kan du få vara med nästa gång min grupp startar ny kampanjAtt jag är så rollspelssugen men är för blyg och osäker för att ens försöka hitta en grupp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar du online så kan du få vara med nästa gång min grupp startar ny kampanjAtt jag är så rollspelssugen men är för blyg och osäker för att ens försöka hitta en grupp.
Åh vad snällt Skickar ett pm!Spelar du online så kan du få vara med nästa gång min grupp startar ny kampanj
Varmt välkommen i klubben!Jag stör mig på att jag köpte ett par mjukisbyxor. De är på tok för sköna, vilket gjorde att jag idag var ned på ICA och handlade i dom.
Jag vill inte vara en sån som visar sig ute i mjukbyxor, men de är ju så sköna..
Jag har alltid mjukisbyxor på mig. Eller ja ibland har jag klänning eller kjol, men det är enklare med mjukisbyxor för då behöver jag inte fundera på vad som passar till kjolen osv.Jag stör mig på att jag köpte ett par mjukisbyxor. De är på tok för sköna, vilket gjorde att jag idag var ned på ICA och handlade i dom.
Jag vill inte vara en sån som visar sig ute i mjukbyxor, men de är ju så sköna..
Varmt välkommen i klubben!
Pre-corona tyckte jag jeans var för nerklätt för jobbet (och de flesta andra grejer).
Efter snart två år i mjukisbyxor har även jag blivit en sådan som går och handlar i mjukisbyxor, går till apoteket i mjukisbyxor osv. Förfallet är totalt.
Alltså, det är ju skönt.. Men känner mig sjukt förfallen. Mitt nyårslöfte var att sminka mig mer och göra något åt mitt trassliga hår, då passar inte mjukisbyxor in riktigt..Jag har alltid mjukisbyxor på mig. Eller ja ibland har jag klänning eller kjol, men det är enklare med mjukisbyxor för då behöver jag inte fundera på vad som passar till kjolen osv.
Jag bor i mina mjukisbyxor folk blir mer eller mindre förvånande när jag kommer i mina jeansVarmt välkommen i klubben!
Pre-corona tyckte jag jeans var för nerklätt för jobbet (och de flesta andra grejer).
Efter snart två år i mjukisbyxor har även jag blivit en sådan som går och handlar i mjukisbyxor, går till apoteket i mjukisbyxor osv. Förfallet är totalt.
Jag vet inte ens hur man använder smink.Alltså, det är ju skönt.. Men känner mig sjukt förfallen. Mitt nyårslöfte var att sminka mig mer och göra något åt mitt trassliga hår, då passar inte mjukisbyxor in riktigt..
Men ja, en annan dag.
Knappt jag heller, så har som projekt att öva upp mig.Jag vet inte ens hur man använder smink.
Ja jag känner mig som en soccer mom när jag går och handlar osminkad i mjukisbyxor Inga egna intressen, lever för att hämta hem mat till boet.Alltså, det är ju skönt.. Men känner mig sjukt förfallen. Mitt nyårslöfte var att sminka mig mer och göra något åt mitt trassliga hår, då passar inte mjukisbyxor in riktigt..
Men ja, en annan dag.
När blodkärl i fingrarna går sönder…gör så ont just när det händer.
Visa bifogad fil 83290
Händer det utan yttre påverkan på dig med? Det gör det på mig och vården verkar varken fatta att det kommer utan yttre åverkan eller bry sig men det stör mig!När blodkärl i fingrarna går sönder…gör så ont just när det händer.
Visa bifogad fil 83290
Ja det händer då och då, utan att jag gjort något speciellt. Oftast samma hand dock. Så störande!Händer det utan yttre påverkan på dig med? Det gör det på mig och vården verkar varken fatta att det kommer utan yttre åverkan eller bry sig men det stör mig!
Fått ett plötsligt allergiskt utslag av att mitt Instagram- och Pinterestflöde ser likadant ut. Post efter post, månad efter månad. Greiga hem, rustika matbord och buketter med dahlia från trädgården. Har jag haft en stroke senaste åren? Snälla ta mig ur denna mandelbiskvi till färgpalett.
@tornblomma kan hjälpa dig
Hon är redan en välkommen kontrast Behöver fler dock, men det var hemskt svårt att navigera sig i! Klickar jag in på en trevlig bild på Pinterest med lite färg i så blir det en snabbt nedåtgående spiral till bohemiska, röriga, skrikiga eller rentav fula saker. Fin linje, detta!
Jag förstår faktiskt dig. Jag är så himla glad att jag hittat stilen som är JAG.
Att jag sedan inte har råd att åtgärda hela hemmet på en gång är en annan femma.