Det har hon alldeles säkert. Jag tycker ändå att det är oansvarigt när smittspridningen rusar uppåtHon har säkert tagit covidtest som var negativt. Eller vad tror du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har hon alldeles säkert. Jag tycker ändå att det är oansvarigt när smittspridningen rusar uppåtHon har säkert tagit covidtest som var negativt. Eller vad tror du?
Jag skyller på SLU som skickade ut påminnelse-SMS till alla att inte glömma att svara på första urvaletEn till som sitter på reservplats, hoppade från fyra till tre i andra urvalet
Jo, jag har kommit in på några andra intressanta också, men såklart reserv på den mest intressanta. Nåväl! Något blir det i alla fall.Jag skyller på SLU som skickade ut påminnelse-SMS till alla att inte glömma att svara på första urvalet
Förhoppningsvis kommer vi båda in på de kurser vi vill gå, jag har några andra som jag kommit in på som jag gärna går med men inte lika gärna (och jag hinner bara med en på 25% vid sidan av jobb och häst)
Inte för att måla faan på väggen, men exakt den känslan hade jag i början av min covidAtt jag tappat aptiten lagom till jul. Nåväl, hoppas att julmat ska få igång den igen. Skitstörigt att vara hungrig men allt känns som papper i munnen
Åh nej Men jag har lukt- och smaksinnet kvar, hade du det?Inte för att måla faan på väggen, men exakt den känslan hade jag i början av min covid
Japp, bara att vissa saker luktade fruktansvärt illa och kunde absolut inte äta salt mat för det smakade vedervärdigtÅh nej Men jag har lukt- och smaksinnet kvar, hade du det?
Inga sådana upplevelser än, men jag hade ju huvudvärk måndag-onsdag. Kanske ingen jul för mig dåJapp, bara att vissa saker luktade fruktansvärt illa och kunde absolut inte äta salt mat för det smakade vedervärdigt
Skulle nog rekommendera boka ett covid-test jaInga sådana upplevelser än, men jag hade ju huvudvärk måndag-onsdag. Kanske ingen jul för mig då
Eller när säsongen slutar med en cliffhanger och de lägger ner hela serien.Nu stör jag mig på serie med grymma cliffhangers.
Måste bara se hur detta går, ett avsnitt till. Men det har ju en ny cliffhanger...
Verkligen inte okej!Eller när säsongen slutar med en cliffhanger och de lägger ner hela serien.
Jag har två hästar men jobbar så jag kommer inte hinna rida någon av dem.Jag läste i en annan tråd om julaftonsritter och nu kan jag inte tänka på något annat än om hur mysigt det hade varit att ta en tur på en häst på julaftons morgon.
Jag har ingen häst.
Vet du om det är många platser på utbildningen? Vet att många förr sa att man skulle dyka upp första dagen ändå, om man var reserv och verkligen ville få en plats, då det var vissa som inte kom på uppropet. Men det känns lite mer ovälkommet i dessa tider kanske. Kan du prata med den som är studievägledare kanske, och förklara att du är beredd att hoppa in med kort varsel?Efter urvalsomgång 2 är jag fortfarande 1a reserv på kursen som jag så gärna vill gå
Häll i tanten starkvinsglögg tidigt så hon däckar Plus att varför tassa på tå? Att ta hänsyn till de som inte tar hänsyn själva går det absolut att strunta i.
Ska jag dricka starscht så vill jag ha ren sprit eller vin
Tror det var 10 platser i den urvalsgruppen. Sen är den helt på distans, bara en 7,5 hp kurs och och väldigt populär (inte för inte det är lottning mellan alla som har maxvärde)Vet du om det är många platser på utbildningen? Vet att många förr sa att man skulle dyka upp första dagen ändå, om man var reserv och verkligen ville få en plats, då det var vissa som inte kom på uppropet. Men det känns lite mer ovälkommet i dessa tider kanske. Kan du prata med den som är studievägledare kanske, och förklara att du är beredd att hoppa in med kort varsel?
De bör gå om kuren i grundläggande matte.Folk som säger ”mitt barn är 1,7 år” och menar att barnet är 1 år och 7 månader...
Det kan ju också vara något helt annat som ger heshet? Kanske blev en sen kväll med mycket dricka, kanske vrålsjungit i duschen haft en allergiatack eller hejat högljutt på någon sporthändelseDet har hon alldeles säkert. Jag tycker ändå att det är oansvarigt när smittspridningen rusar uppåt