Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förut gillade jag bara kall vita julslingor - lite frostigt och snyggt... nu på äldre dar gillar jag mängder av kulörta lampor. De får till och med blinka lite diskret. Så gammal att jag gillar enfärgade slingor eller de som släcks och tänds är jag inte...ännuGranne som stoppade mig på gården, pekade på min julbelysning och sa "du, det är inte så enhetligt det där", för att jag har flerfärgade slingor medan grannarna har "vanliga". Jag sa att jag tycker det är trevligt med lite färger varpå grannen säger att det är för att jag är ung? Och att jag "väl åtminstone kan sätta upp stjärnor i fönstren" (inte hunnit/orkat än).
F
I min värld, är det kompanistryk på dom som har kulörta eller blinkande ljusskräp! För att inte tala om att ha vit/rosa/allt utom grön och dessutom plastgran, där är måttet verkligen rågat Då borde man sättas i lärlingstjänst, utan raggsockar, hos Ernst 24/7 hela vintern lång. Så det så!Förut gillade jag bara kall vita julslingor - lite frostigt och snyggt... nu på äldre dar gillar jag mängder av kulörta lampor. De får till och med blinka lite diskret. Så gammal att jag gillar enfärgade slingor eller de som släcks och tänds är jag inte...ännu
Bara lugn, en dag sitter vi där på hemmet och då är det varmvitt eller DÖD som är alternativen för ungdomenFörut gillade jag bara kall vita julslingor - lite frostigt och snyggt... nu på äldre dar gillar jag mängder av kulörta lampor. De får till och med blinka lite diskret. Så gammal att jag gillar enfärgade slingor eller de som släcks och tänds är jag inte...ännu
Du ska självklart ringa jouren!Att grannen precis höjde musiken tillräckligt för att basen ska höras genom öronpropparna. Är för konflikträdd för att knacka på eller ringa störningsjouren. Ska upp vid 07 och jobba.
Jag vågar inteDu ska självklart ringa jouren!
Du behöver inte presentera dig. Kan du be någon ringa i ditt ställe? Går det att skicka sms?Jag vågar inte
Jag bara älskar att covidpass nu är verklighet! Så många som har dragit på det får nu ändan ur vagnen. Jättebra! Genomskinligt eller inte, orsaken spelar ingen roll för mig utan jag jublar över varje person som vaccinerar sig!Alla klubbkids som ju helt plötsligt blir svinstressade och ska ta första dosen covid vaccin. Krävdes tydligen vaccinass för att de skulle vakna till. Såklart bra att de vaccinerar sig men liksom så sjukt genomskinligt
Jag bara älskar att covidpass nu är verklighet! Så många som har dragit på det får nu ändan ur vagnen. Jättebra! Genomskinligt eller inte, orsaken spelar ingen roll för mig utan jag jublar över varje person som vaccinerar sig!
Det är helt sant men jag gissar att de flesta redan har fått sin tredje dos i den gruppen nu.Trist bara att den stora anstormningen kanske gör det svårare för äldre/riskgrupper att få en tredje dos.