Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har samma problem.Att på ALLA möten/utbildningar jag gått på så bjuds det endast på kaffe/the och vatten. Jag dricker varken kaffe eller the och har tröttnat på fesljumet vatten till ev macka.
Kan man inte ha någon kanna med juice alla fall (och nej jag känner inte för att köpa efen dricka när alla andra får )
Den kanske börjar bli full och städar sig själv?Min TV-box med hårddisk har börjat radera filer lite som den känner för. Jag kommer ihåg vissa saker som har legat sparat men givetvis inte allt. Jag stör mig både på att boxen är dum men dessutom på att det nu finns saker jag aldrig kommer få se trots att jag uppenbarligen ville se det
Den kanske börjar bli full och städar sig själv?
Eller så har sändningsrättigheterna för vissa program gått ut så de raderas automatiskt?
Har aldrig haft inspelningsbar tv-box så spånar bara.
Bring, som lyckas med konststycket att få Postnord att kännas snabba och pålitliga. Mitt paket åkte från Mölnlycke 8 september. Därefter har det varit i Västerås, skickats fel och hamnat på okänd ort i tre dagar, återkommit till Västerås, av okänd anledning skickats ner till Jönköping, för att sedan åka upp till Borlänge där senaste budet var att den ankommit terminalen och skulle skickas vidare. Det var över en vecka sedan, och sedan dess har det inte hänt något alls.