Barnet var medlem i partiet och vände sig kanske till någon hen litade på där?Men frågan är varför anmälaren (offret?) anmälde det till partiet och inte till Polisen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barnet var medlem i partiet och vände sig kanske till någon hen litade på där?Men frågan är varför anmälaren (offret?) anmälde det till partiet och inte till Polisen.
Nä, nu tröttnade jag.Män som saknar all förmåga att känna av stämningen.
Män som ideligen försöker leda in samtalet på sex.
Män som trots fru och barn försöker få en i säng.
Män som vägrar inse att motpartens intresse är lika med noll.
Och mest av allt stör jag mig på att jag just i skrivande stund råkar ut för en man som prickar samtliga punkter
(En före detta kollega ringde mig förra veckan. Först blev jag glad och tyckte att det var kul att snacka med en gammal bekant men efter att vi lagt på började han skicka sms om att det vore sååå roligt att ses igen och att han saknat mig och min kropp (?!).
NoooooPå att omställningen tillbaka till fast tid dröjer . Såg att det kan bli tidigast 2023 nu.
Män som har åsikter om mens
Japp.DE SKA BARA HÅLLA KÄFTEN!!!
Varför hörs de alls är min fundering såhär på fredagkvällen?Transfobi. Varför hörs de så högt hela tiden?
Sant!Varför hörs de alls är min fundering såhär på fredagkvällen?
Män som vägrar inse att motpartens intresse är lika med noll.
Den där måste jag skicka till honom. Eller till hans fru tillsammans med diverse skärmdumpar
Så hög igenkänningsfaktor här.
Nästa gång någon säger handblåst så fråga hur man blåser med händernaDet heter munblåst, inte handblåst, gaaaah!!