Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet vilken fråga som kommer att komma nu va?Jag stör mig på att jag precis noterade att fronten på min i övrigt vita mikro är liksom helt gul (?!). Har den alltid sett ut så här (jag har haft den i jag vet inte hur många år; den enda mikrovågsugn som jag har haft sedan jag flyttade hemifrån) eller har den bleknat så jävligt? Jag kan verkligen inte motivera att slänga ut den och skaffa en ny utifrån detta, men alltså helvete vad ful den är.
Du vet vilken fråga som kommer att komma nu va?
Ingen skyddsplast, jag lovar!
Men kanhända jag dubbelkollade.
Förstår dig precis. Hade tamråttor ett tag och folk har fan inget jävla hyfs. Jag skämtar väl inte om att deras barn är ohyra, äckliga och borde slås ihjäl? Håll tyst istället om de inte gillar dem.Stör mig på att det så fort jag nämner någonting om spindlarna eller ormarna i sällskap ska det machoskämtas om att ta fram hagelbössan eller bränna ned huset. Höhö liksom. Skitroligt. Ungefär som i mellanstadiet när pojkarna började gasta om hamburgare så snart en häst kom på tal.
Jag förstår att djuren inte är allas favoriter, men de där "skämten" är så otroligt tröttsamt dammiga.
Du drack för lite vin samtidigt. Gör om gör rätt!Spenderade 8 timmar idag på matlagning. Det blev äckligt. Det var ju värt?