R
Raderad medlem 68338
Du drack för lite vin samtidigt. Gör om gör rätt!
Tror att jag eventuellt målade för mkt. Allt smakar ngt .. bränt? Men ja kan ha ngt med för lågt intag av vin också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du drack för lite vin samtidigt. Gör om gör rätt!
Tror att jag eventuellt målade för mkt. Allt smakar ngt .. bränt? Men ja kan ha ngt med för lågt intag av vin också!
Solklart fall av för lågt vinintag! Svår åkomma att lida av. Beklagar verkligen. Hoppas att du tar dig ur träsket snart
Men eller hur, och det blir verkligen så himla Tjatigt. Varje gång liksom. Jag VET att folk generellt inte gillar spindlar och ormar och det är helt okej att säga det, men just den där jargongen är så tröttsam och så himla inte-rolig.Förstår dig precis. Hade tamråttor ett tag och folk har fan inget jävla hyfs. Jag skämtar väl inte om att deras barn är ohyra, äckliga och borde slås ihjäl? Håll tyst istället om de inte gillar dem.
Jag ogillar tjockt porslin i allmänhet. Våra muggar på jobbet är tjocka. De är väldigt tunga, rymmer inte speciellt mycket med tanke på sin storlek och tar dessutom sjukt mycket plats i skåpen. Fult som stryk är det också.Blir orimligt provocerad av tjockt drejar porslin. Det ska vara tunt. Väldigt tunt. Annars är det fult och ovärdigt det fina porslinet. Klarar inte av att se det, ännu mindre ta i det.
Mvh,
Porslinsnobb
Fast tjockare sten- och lergods är okej så länge det är snyggt, bra proportioner, balanserat och jämnt drejat. Men porslin ska vara tunt.Jag ogillar tjockt porslin i allmänhet. Våra muggar på jobbet är tjocka. De är väldigt tunga, rymmer inte speciellt mycket med tanke på sin storlek och tar dessutom sjukt mycket plats i skåpen. Fult som stryk är det också.
Jag ogillar tjockt porslin i allmänhet. Våra muggar på jobbet är tjocka. De är väldigt tunga, rymmer inte speciellt mycket med tanke på sin storlek och tar dessutom sjukt mycket plats i skåpen. Fult som stryk är det också.
Jag är ingen expert så jag kan säkert inte alltid se skillnaden, men jag tror att de på jobbet faktiskt är helt i porslin. Har lyckats slå sönder en en gång och de har liksom inte en sån lackerad yta eller vad man ska säga utan de är i samma material hela vägen igenom.Fast tjockare sten- och lergods är okej så länge det är snyggt, bra proportioner, balanserat och jämnt drejat. Men porslin ska vara tunt.
Extremt hög igenkänningsfaktorStör mig på att jag lagt bensinkortet på ett riktigt bra ställe....
Att komma ihåg det bra stället stör mig än mer...
Ska faktiskt gå och kolla i frysen på jobbet för jag la nyss in glass där.
Idag är jag lite extra tankspridd
Då får väl utbildaren skaffa hundvakt?Jag, gravid med två heltidstjänster försöker ta mig igenom den här hösten. Utbildare: "Jag kan inte ta med mig hunden till jobbet om vi har kurserna på ställe X. Kan du göra om alla bokningar för hösten?"