Att det finns cirka tusen lediga vaccinationstider i Uppsala de närmsta dagarna... Vill ingen ha kan jag gärna boka! Bara 17 årskullar innan det är min tur nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1 1/2 vecka kvar för min årskull om mönstret fortsätter i denna riktning.Att det finns cirka tusen lediga vaccinationstider i Uppsala de närmsta dagarna... Vill ingen ha kan jag gärna boka! Bara 17 årskullar innan det är min tur nu..
Säger bara salubrin. Kan inte leva utan!Myggor.
Så nu har jag en större svullnad på benet.
Och vi får delge via polis ibland för att folk inte hämtar ut REKDet är min erfarenhet kan jag lugnt säga... Ibland funkar inte ens REK, jag har fått lov att åka till en del markägare personligen för underskrift.
Och vi får delge via polis ibland för att folk inte hämtar ut REK
Vi gör ju det då de verkligen gör sig oanträffbara (då har de oftast fått beslutet, två påminnelser och REK först). Men våra beslut är ju i de fallen negativa för dem, så man kan ju samtidigt förstå att de inte vill ha demJag har aldrig gjort det (jag har bedömt att det varit säkert att personligen åka till de markägare som inte hämtat ut REK) men en kollega använde polis pga en potentiellt farlig situation om han hade åkt till markägaren själv.
Den delen av jobbet gillar jag inte kan jag säga.
Kan att ringa/chatta med någon av de onlinetjänsterna som finns vara ett alternativ? De bör kunna hjälpa dig.Jag sökte hjälp hos samtalsmottagningen iom att jag misstänker att jag är utbränd, eller håller på att bli. Vid telefontid idag konstaterade de att jag inte kommer få nån hjälp för att de inte kan göra något åt orsaken. Någon form av samtalsstöd eller hjälp att hitta strategier för att klara vardagen bättre tills orsaken är löst som jag föreslog var inte aktuellt.
Så jag får klara mig själv, som vanligt när jag söker någon form av psykvård
Nej, jag har inte råd att gå utanför landstingsvården och orkar inte försöka mer ändå.Kan att ringa/chatta med någon av de onlinetjänsterna som finns vara ett alternativ? De bör kunna hjälpa dig.
Det ska jag komma ihåg.Säger bara salubrin. Kan inte leva utan!
Men det är gratis!Nej, jag har inte råd att gå utanför landstingsvården och orkar inte försöka mer ändå.
Åh jag avskyr det!Personer som lägger till -is ändelser till allt möjligt. Min särbo hör dessvärre dit, men uppenbarligen till exempel även så i övrigt eminenta personer som @Voeux.
Ja alltså @Voeux det här är faktiskt inte okej!Personer som lägger till -is ändelser till allt möjligt. Min särbo hör dessvärre dit, men uppenbarligen till exempel även så i övrigt eminenta personer som @Voeux.
Appläkar/psykologtjänsterna brukar ingå i högkostnadsskyddet.Nej, jag har inte råd att gå utanför landstingsvården och orkar inte försöka mer ändå.