Nja, den här tråden hette väl från början något med "Orimliga saker vi stör oss på" och det du skrev är väl orimligt om något att irritera sig överFel tråd... Helt fel tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, den här tråden hette väl från början något med "Orimliga saker vi stör oss på" och det du skrev är väl orimligt om något att irritera sig överFel tråd... Helt fel tråd
Då passar det ju perfektNja, den här tråden hette väl från början något med "Orimliga saker vi stör oss på" och det du skrev är väl orimligt om något att irritera sig över
Dom stör jag mig på också och knotten. Har fått tre knottbett på högerhand som kliar , smörjer som tusan med hydrokortison och försöker låta bli att klia, sjukt svårt.Nu kom myggorna sitter inomhus och lägger på salubrin på betten och är sur över att det inte går att vara ute!
Att mina tekakor var fint mögliga imorse trots att dom går ut idag.
Köpte på vägen hem så är för långt.Ta tillbaka till butiken för en reklamation. Så gör jag när saker inte håller måttet. (Senast förra veckan så var cocktailtomaterna mögliga dagen efter inköp. Fick nya tomater och lite pengar tillbaka.)
Jag brukar mejla butiken när något blir dåligt i förtid. De brukar mejla tillbaka en kompensation, som jag kan använda nästa gång jag går dit. Kan vara värt ett försök?Köpte på vägen hem så är för långt.
Köpte på vägen hem så är för långt.
Hm tänkte jag inte påDu ska väl dit fler gånger? Fota och mejla butiken
Det här kanske hjälper:Jag har hittat en ny kyl-frys att köpa och varan finns i lager i en butik, men det står att dörren är högerhängd men är omhängbar. Frågan är om jag kan fixa omhängningen själv. Jag ringde butiken. Enligt hemsidan var kundtjänst öppet, men det var det inte när jag ringde. Störande.
Ja, den var bra, men jag behöver nog ändå kolla så att garantin inte upphör om jag vänder dörren själv.Det här kanske hjälper:
https://www.tretti.se/vardagen/post/sa-vaender-du-pa-kylskapsdoerren/
Be dom vända den i affären?Ja, den var bra, men jag behöver nog ändå kolla så att garantin inte upphör om jag vänder dörren själv.
Jag får fråga i morgon.Be dom vända den i affären?