Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag inte fått mitt schema för kommande fem veckorna än. Vet inte ens vad mina arbetsuppgifter är eller när jag börjar på måndag, och svaret jag får när jag frågar är "det blir nog klart imorgon", men det sa de igår också, och i förrgår...
Det har jag säkert, men jag är inte riktigt i en position att bråka om saken just nu tyvärr.Har du inte rätt att få veta det en viss tid innan?
Har du inte rätt att få veta det en viss tid innan?
Gud förbannat åkte därifrån kommer och försöker ringa för att boka ny tid. Nä då är det stängt på grund av utbildning försöker boka via nätet men det går inte. var jag inte på dåligt humör innan så blev jag det nu. Informerar man inte om sånt här?Ska in och ta en P-spruta och barnmorskan är 30min sen. Får vänta på ett annat ställe än vanligt och dom ska hämta mej men det har inte dykt upp nån än. Har annat att göra än att sitta här.
Alltså förlåt men i några sekunder trodde jag du jobbade som DJ och på något sätt använde just knogarna till det, som någon konstig avancerad form av scratchingLade baksidan på fingret (höger pekfingerknoge) mot spisplattan för att känna om den varit på.
IQ 5-åring!
Dj... opraktiskt ställe att skaffa sig en kommande blåsa.
Om man t.ex. tänkt rensa småsly med sekatör senare
(fick i alla fall en anledning att använda ny smiley; om det nu var rätt sätt att använda den)
Vanliga brev kommer tyvärr bort nu för tiden så man måste skicka rek för att vara säker på att det når adressaten samt att ha mottagningsbevis att det kommit fram ordentligtAtt Trafikverket skickar rek. Och posten har stängt. Vad vill dom oss!?!?! Hur ska jag kunna sova inatt? Sjukt nyfiken.
(Är eventuellt bara information då vi befinner oss i korridoren till norrbottniabanan men vad är problemet med ett vanligt brev!?)