Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så jäkla trött hela tiden!
Sover mellan 6 och 8 timmar per natt men är ändå lika jäkla trött. Inte bara lite seg sådär utan hela kroppen är totalt slutkörd och jag får tvinga mig själv att göra saker.

Jag har insett (efter att ha skaffat ett aktivitetsarmband som mäter sömnen) att om jag söver mindre än 8 timmar/natt blir jag jättetrött! Det kan räcka med att jag sover 7,5 timme så är jag tröttare. Jag har nog lite större sömnbehov än generellt.
 
Jag vill gå å lägga mig redan nu. Grejen är att jag somnade klockan tio igår vilket resulterade i att jag vaknade en timme innan väckarklockan.
 
Man skulle kunna säga att jag stör mig på att jag nyss fick skjutsa min man till akuten. Inte själva skjutsandet då men....
Han var och tog prover idag pga en hudinfektion.
Vid kl 20 ringde läkare efter att ha granskat provsvaren; Asdåliga njurvärden!
Så nu blir han inlagd och vi får gå hemma och vänta och försöka sköta jobb och skola så gott vi kan. Min älskade.
 
Sitter i en virtuell konferens. Jättebra tänkt, men tekniken krånglar. Ett tag hörde jag inte talaren, nu hör jag honom men ser inte hans slides. Men min avatar är rätt snygg iaf!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
27 985
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 700
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 267
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp