Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder det?Ordet "nöjesgosa". Helt absurt.
Sex i annat syfte än att skaffa barn.Vad betyder det?
Förstår att ordet stör digSex i annat syfte än att skaffa barn.
Borde typ heta produktionsgosa när målet är barn istället. Är ju sjukt liten procent av ens livstidssex liksom.Sex i annat syfte än att skaffa barn.
Eller så skiljer vi på sex och gosa över huvud taget liksom.Borde typ heta produktionsgosa när målet är barn istället. Är ju sjukt liten procent av ens livstidssex liksom.
När jag "gosar" brukar det vara med småbarn eller nallebjörn.Eller så skiljer vi på sex och gosa över huvud taget liksom.
Precis!När jag "gosar" brukar det vara med småbarn eller nallebjörn.
Jag håller med, hans beteende lämnar mycket att önska. Jag blev så paff när han frågade att jag inte kom mig för att reagera så som jag kanske borde gjort.Jag hade helt seriöst läst lusen av honom. Helt sanslöst beteende - och från en chefsposition dessutom. Nä fy. Verbal sågning längs fotknölarna hade det blivit.
Har dom dålig smak?Stör mej på att mina kompisar inte har samma musiksmak som jag
Om jag säger dålig smak så är jag snäll.Har dom dålig smak?
Stör mig på att behöva ha matsäck att äta kall när vi går på stadsvandring med skolan. Det enda jag kommer på att ha med är ostmackor och banan. Jag är inte alls sugen på att äta det till lunch. Jag vill ha varm lagad mat.
Soppa i termos?Stör mig på att behöva ha matsäck att äta kall när vi går på stadsvandring med skolan. Det enda jag kommer på att ha med är ostmackor och banan. Jag är inte alls sugen på att äta det till lunch. Jag vill ha varm lagad mat.
Okej. Har ingen aning om var man köper en sån.Köp en mattermos och ta med varm mat.
Gillar inte soppa. Jag vill kunna tugga maten.Soppa i termos?