Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är SÅ JÄVLA TRÖTT på decembervädret, med någon enstaka plusgrad, regn på tvären och lervälling överallt
Tänkte få med mig hästen ut en sväng efter jobbet, och jag kan väl lungt säga att motivationen inte är på topp
Jag håller med! Det går bara att skritta ute nu, för kladdigt och halt för nåt annat! Och inget ridhus eller ridbana heller. Det är spännande nu!
Om man drar i rätt snöre så öppnas de automagiskt. Så du får prova dig fram.Vad är vitsen med de här påsförslutningarna?! HUR öppnar man dem?? (Utan sax eller en halv påses innehåll överallt).
Fokus helt fel men det är den där snörningen som bråkar
Vitsen är att låta en promille av befolkningen få stila med att de kan öppna skiten och driva resten av oss till vansinne.Vad är vitsen med de här påsförslutningarna?! HUR öppnar man dem?? (Utan sax eller en halv påses innehåll överallt).
Fokus helt fel men det är den där snörningen som bråkar
Men de sitter ju ihop, som i en fläta, och jag dragit och dragit (kanske inte så systematiskt då tålamodet tröt).Om man drar i rätt snöre så öppnas de automagiskt. Så du får prova dig fram.
Du är inte ensam, har lyckats med max 5 påsar av x antal hundra genom åren xD Har slutat försöka och klipper upp skiten istället!Men de sitter ju ihop, som i en fläta, och jag dragit och dragit (kanske inte så systematiskt då tålamodet tröt).
Tror mer på ditt ord automagiskt, händer det så händer det
Men jösses.Jag verkligen hatar våra grannar. Jag hoppas fan deras j*vla hus brinner ned...
Mötte psykopatgubben när jag kom hem från hundpromenaden som stod och tittade in på vår gårdsplan. Frågade om det var något speciellt och sen följde en lång harrang om att våra hundar minsann aldrig får någon motion utan bara sitter i sina hundgårdar hela dagarna och aldrig blir aktiverade. Att de minsann har massor med vänner som vill anmäla oss till LS för vår "hundhållning" och det tredje med det fjärde och att han bara försöker vara "schysst" och "ärlig" som "förvarnar" oss jadajadajada. Frågade om de står och kollar på oss i köksfönstret 24/7 eftersom de tydligen hade så himla bra koll på vad vi gör med våra hundar men fick till svar att det behöver dem inte för de vet ändå att vi aldrig går ut med hundarna, sådeså!
Inte för att jag är rädd för LS men hatar folk som ska lägga sig i alla andras liv och spela nån jäkla kvarterspolis i området och kontrollera vad alla andra håller på med. Han hade kört förbi ett par andra grannar i sommras med sin fyrhjuling, parkerat den utanför deras infart och suttit och stirrat på dem en god stund. Grannarna hade blivit så illa till mods att frun i huset filmade honom med sin mobil inifrån köket medan de övervägde att ringa polisen.
Jag verkligen hatar våra grannar. Jag hoppas fan deras j*vla hus brinner ned...
Mötte psykopatgubben när jag kom hem från hundpromenaden som stod och tittade in på vår gårdsplan. Frågade om det var något speciellt och sen följde en lång harrang om att våra hundar minsann aldrig får någon motion utan bara sitter i sina hundgårdar hela dagarna och aldrig blir aktiverade.
Bron når inte riktigt hela vägen över förstår du....Han såg dig alltså komma från en hundpromenad, men drog ändå en harrang om att hundarna inte får någon motion..
Förstår verkligen att du tröttnat på sådana grannar.
Hissen går inte riktigt hela vägen uppBron når inte riktigt hela vägen över förstår du....
Såg precis reklamen där de är med, och jag stör mig fortfarande på att Björn Dixgård inte är tillsammans med mig...Att sångaren i Mando diao är så hysteriskt snygg och inte tillsammans med mig
Att jag nu är nere på typ två-tre tänkbara hundraser och då är majoriteten av dem kända för att vara förtjusta i att låta. Vet inte om jag stör mig mest på min egen ljudallergi eller på att det är så vanligt med låg skalltröskel. Oavsett så är det skit.