Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på kalla händer o trassliga ljusslingor. Tänkte passa på att sätta upp utebelysning innan det blir fööör kallt o mycket snö, tydligen har det redan inträffat...
Mycket bra fråga! Frågar mig själv varje årVarför står man ute och trasslar upp? Jag har gjort samma sak.
Det gör man inte - man slänger dem på sin man och ber honom fixa det i stället....Varför står man ute och trasslar upp? Jag har gjort samma sak.
Ja såklart. Det är därför man ska ha en Man. En gång om året för att trassla ut sladdhärvorDet gör man inte - man slänger dem på sin man och ber honom fixa det i stället....
Vanligtvis har jag större tålamod med saker och ting än vad han har, men det är något med trassliga ljusslingor som jag bara inte klarar av.....
250 spänn/påbörjad timme och 10% bukerabatt!Timpris?
@gul_zebra
Plötsligt känns mycket av det som stör mig som rätt fjuttigtNatten till idag, årsdagen för kristallnatten har synagogan och olika judiska institutioner i Sthlm (och hela norden) fått davidsstjärnor med ”jude” uppklistrade
Visa bifogad fil 39431
Sverige. 2019.
Varför står man ute och trasslar upp? Jag har gjort samma sak.
Vad är "Singles day"? Fått tusen mejl och sms från nätbutiker om detta Ännu ett konsumtionshetsjippo? Störande i alla fall!
Jag fick precis upp reklam om att det är "årets största shoppingdag". Så nu slipper du undra mera!
Okeeej? Aldrig hört talas om