Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som @mandalaki säger så är det ju något som man får skylla på ventilationen, och inte lasta grannarna för. Inte kan man väl vara förbannad på grannarna för att de lagar mat..... ??Mina j...a grannar som ställer sig och lagar mat varenda förbannade lördagsmorgon. Dom gör middag kl 8 på morgonen och det luktar inne hos mej och typ hela huset. Och det luktar inte lite lätt utan det luktar verkligen som att du står i deras kök.
Man behöver inte ställa sig kl 8 på morgonen och göra det när alla vet att ventilationen är fucked up. Ska jag ställa mej och dammsuga kl 12 i natt? Jag kan ju inte hjälpa att det är extremt lyhörtPrecis som @mandalaki säger så är det ju något som man får skylla på ventilationen, och inte lasta grannarna för. Inte kan man väl vara förbannad på grannarna för att de lagar mat..... ??
Mig veterligen finns det inga regler angående matlagning i hyresrätter? Det gör det ju däremot angående ljud. Mellan vissa tidpunkter på dygnet ska det vara tyst.Man behöver inte ställa sig kl 8 på morgonen och göra det när alla vet att ventilationen är fucked up. Ska jag ställa mej och dammsuga kl 12 i natt? Jag kan ju inte hjälpa att det är extremt lyhört
Nä okej jag ska inte klaga för att det finns inga regler som säger att man inte får laga mat så det stinker i hela huset så grannarna blir stördaMig veterligen finns det inga regler angående matlagning i hyresrätter? Det gör det ju däremot angående ljud. Mellan vissa tidpunkter på dygnet ska det vara tyst.
Jo, klaga kan du gott göra, tycker jag. Men inte till grannen utan till hyresvärden.Nä okej jag ska inte klaga för att det finns inga regler som säger att man inte får laga mat så det stinker i hela huset så grannarna blir störda
Tyvärr så händer det inte så mycket när man klagar ditJo, klaga kan du gott göra, tycker jag. Men inte till grannen utan till hyresvärden.
Men det är väl självklart att man måste få laga mat även på morgonen Själv lagar jag glatt mat mitt i natten rentav. Skulle det klagas på mig för det så, ptja, sorry not sorry, håll för näsan eller nåtMan behöver inte ställa sig kl 8 på morgonen och göra det när alla vet att ventilationen är fucked up. Ska jag ställa mej och dammsuga kl 12 i natt? Jag kan ju inte hjälpa att det är extremt lyhört
Ja om du älskar matos så förstår jag det. Jag gillar i alla fall inte att bli väckt av att det luktar så starkt. Särskilt inte när det är lukt som hänger kvar i timmar.Men det är väl självklart att man måste få laga mat även på morgonen Själv lagar jag glatt mat mitt i natten rentav. Skulle det klagas på mig för det så, ptja, sorry not sorry, håll för näsan eller nåt
Nej, jag älskar inte matos, tvärtom. Däremot ser jag det som rimligt att folk måste få äta lagad mat.Ja om du älskar matos så förstår jag det. Jag gillar i alla fall inte att bli väckt av att det luktar så starkt. Särskilt inte när det är lukt som hänger kvar i timmar.
Eller så är det -9 och man håller på att frysa ihjäl.Det. Regnar. Fan. Hela. Tiden!
Det är alltid ett problem, tycker jag, att färger inte stämmer. Förmodligen har de använt ett filter - deras såg antagligen ut precis som din i verkligheten!Bakar till fars dag och svängde ihop en pepparkakskladdkaka med ädelostfrosting. I receptet är frostingen fint vit, min är äckligt grön
Bakar till fars dag och svängde ihop en pepparkakskladdkaka med ädelostfrosting. I receptet är frostingen fint vit, min är äckligt grön