Jaha! Trodde det var singlar som fick rabatt eller nått...
Ja, alltså jag är ju inte helt säker+ 1 på den. Noll koll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha! Trodde det var singlar som fick rabatt eller nått...
Ja, alltså jag är ju inte helt säker+ 1 på den. Noll koll.
Det är ju rätt sjukt fascinerande dock!Jag stör mig på detta
Jag eller alla är produkten av döda stjärnor
Som kan fundera och ta reda på vad de nu levande stjärnor består av.
Så jag är en död bit stjärna som lever med medvetande och funderar på stjärnor.
och livet är så kort!
Verkligen, ibland när jag sitter i mörkret och tittar får jag lite svindel, som när man tittar ner från en hög höjd!Det är ju rätt sjukt fascinerande dock!
Jag är sjukt glad att jag inte har en aning om vad det innebär!Jag stör mig på att jag inte kan skaka av mig en diffus känsla av att knipsas i livmodertappen
Jag stör mig på att JAG var samarbetsproblemet på jobbet - samtidigt som jag är överlycklig över att veta vad som var fel, så att vi kommer vidare
Om du menar cellprov så görs det med pensel nuförtiden?Jag stör mig på att jag inte kan skaka av mig en diffus känsla av att knipsas i livmodertappen
Nej inte det, utan när de tar vävnadsprov. Fick emla första gången, igår körde vi på utan, aldrig igen Känner inte av det nu efteråt men så fort jag tänker på det så är det ett diffust molande. Skitstörande.Om du menar cellprov så görs det med pensel nuförtiden?
Jag kan inte riktigt förstå hur detta stör digIgår hälsade jag på en god vän som jag inte besökt på jättelänge. Vi åt gott och jag fick se det nya köket och deras efterlängtade spa i källaren. Plus gosa med två veckor gamla kattungar. Små bullliga magar och förvånade ögon.
Kattungar!Jag kan inte riktigt förstå hur detta stör dig