PMS... inkl värk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och detta är inget nytt beteende Men de nya cheferna jag har verkar ta hårt på detta så jag har viss förhoppning om en förändring@Snowball: Fy f-n, sådant är så drygt!
Fel sort i påsen? Eller något annat fel? Låter ju som om det blivit något tokigt om de smakar så illaNär man köper samma chips som man alltid köper och man får en påse där chipsen smakar apa. Nu står skålen på vardagsrumsbordet och jag kan tycka att det är gött att äta lite matinéchips, men de är oätbara
Fel sort i påsen? Eller något annat fel? Låter ju som om det blivit något tokigt om de smakar så illa
Min högst amatörmässiga analys är att det har blivit något fel på kryddblandningen. Säkert är hela batchen kass.
Hoppas dom drar in den då. Men någon ersättning borde du ju få jag hade blivit superbesviken om chipsen varit oätliga hade lätt kunnat förstöra hela dagen för migMin högst amatörmässiga analys är att det har blivit något fel på kryddblandningen. Säkert är hela batchen kass.
Hoppas dom drar in den då. Men någon ersättning borde du ju få jag hade blivit superbesviken om chipsen varit oätliga hade lätt kunnat förstöra hela dagen för mig
Handlar väl inte om att nätet är bättre, utan om ifall det finns?Att Halebop fortfarande använder argumentet att de går i Telias nät. Telias nät är inte 200 kr i månaden för samma slags abonnemang bättre än de andra stora operatörernas...
Det är Telia som äger HalebopAtt Halebop fortfarande använder argumentet att de går i Telias nät. Telias nät är inte 200 kr i månaden för samma slags abonnemang bättre än de andra stora operatörernas...