Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt på IKEA när man vill njuta av sitt kaffe i restaurangavdelningenÄr på Ikea. Ursäkta språket men jag får snart psykbryt på alla jävla ungar som skriker!
Eller hur! Det spelar ingen roll om man hittar det lugnaste hörnet, så fort man satt sig börjar lik förbannat någon unge i närheten att gallskrika!Speciellt på IKEA när man vill njuta av sitt kaffe i restaurangavdelningen
Är på Ikea. Ursäkta språket men jag får snart psykbryt på alla jävla ungar som skriker!
Jag väntar också på kallare väder så att jag kan frosta av frysen ! Men samtidigt så vill jag ju inte att det fryser i slangen. Det blir så jobbigt att bära vatten till hästarna. Jäklar - att man aldrig kan vara NÖJD......förutom att det blir kletigt och otrevligt så skulle jag behöva frosta av frysarna...
Det heter inte IKEA utan Djävulens Blå Boning
Nu hängde jag inte med hur du menade?Handlar väl inte om att nätet är bättre, utan om ifall det finns?
Det är Telia som äger Halebop
Att argumentet inte handlar om kvalitet när jag väl använder telefonen, utan ifall det är möjligt att alls använda den eller ej. Alltså inte om att det skulle motivera till att betala högre pris, utan om produkten ingår bland de alternativ som jag potentiellt kan tänkas köpa öht.Nu hängde jag inte med hur du menade?
Ja det vet jag väll. Det är ändå ett uttjatat argument byggt på gamla meriter. Telia är inte längre marknadsledande på samma sätt som förr, de kanske fortfarande är störst (?) Men konkurrenterna ligger betydligt närmre kvalitetsmässigt idag än för 10-15 år sedan
Jag har precis bytt till Telia och kollade just på de som använder Telias nät när jag skulle byta (från Tre), för jag var så trött på att inte ha mottagning när de med Telias nät har.Ja det vet jag väll. Det är ändå ett uttjatat argument byggt på gamla meriter. Telia är inte längre marknadsledande på samma sätt som förr, de kanske fortfarande är störst (?) Men konkurrenterna ligger betydligt närmre kvalitetsmässigt idag än för 10-15 år sedan
Det är det enda alternativet här hos oss. Telia/Halebop funkar hyfsat bra till mycket bra, medan konkurrenterna inte fungerar alls. I och för sig har jag nog inte testat "3", men Tele2 och Telenor funkar inte.Att argumentet inte handlar om kvalitet när jag väl använder telefonen, utan ifall det är möjligt att alls använda den eller ej. Alltså inte om att det skulle motivera till att betala högre pris, utan om produkten ingår bland de alternativ som jag potentiellt kan tänkas köpa öht.
Även om tumregeln att bara Telia fungerar utanför riksvägarna är överspelad, så är det väl fortfarande fler ställen där det är enda alternativet (trodde jag i alla fall?) Oavsett så är informationen behövlig för dem som berörs, även om de är färre numera.
Samma härHär fungerar Tele2 bäst.
men Telenor går om man står still på rätt ställe.
Och en nordsvensk och en ardennerTråd på Facebook där TS efterfrågar bilder på hästar som är av ovanlig ras.
Kommentarsfältet svämmar över av bilder på korsningar