Stör mig på att jag skulle skriva en positiv sak i en tråd bara för att inse att tråden är låst, bara att vänta, men men.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Harmomini
Men se man på! Nu funkar den igen!
JA! Och så ser de ofta ut som badrockarPå att det verkar vara trendigt med höst/vinterkappor som inte går att stänga eller bara har 1-2 knappar som börjar typ vid naveln. Snacka om opraktiskt!
Håller med dig!!Jag har hamnat bakom tre rökare på promenad på två dygn. Vilket innebär att man måste gå i ett skithögt tempo för att komma förbi dom så man kan andas igen. Jag är för rökförbud på allmän plats. Eller överallt egentligen. VIDRIGT!
Jag har glömt att ladda min Fitbit
Går det inte att springa utan den?Jag med! Och jag hade tänkt ta premiärspringturen nu på morgonen.. men men, jag får skjuta upp löpningen tills klockan är laddad.
Går det inte att springa utan den?
Jag stör mig på att jag trillat över en serie som jag vill se, men för att kunna se den måste jag skaffa VPN eller flytta till Storbritannien och inget av de känns som speciellt gångbara alternativ
Ooooooh, tack! Ska testa detInstallera Browsec i webbläsaren och ställ in den på UK så funkar det