R
Raderad medlem 6459
Oj, då har du haft tur, det är rätt vanligt. Man ser det lite överallt.Det har turligt nog gått mig förbi.
Ska vara très sexy tydligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, då har du haft tur, det är rätt vanligt. Man ser det lite överallt.Det har turligt nog gått mig förbi.
Men gud så användbart, tack!
...eller för den delen om man skrålar med i en låt och upptäcker att de sjunger daddy En liten bit av mig dör varje gång, trots den demonstrativa tystnaden.@mandalaki Lika vidrigt som när tjejer och kvinnor kallar sina partners ”daddy” på engelska.
Vill spy rakt fram när jag hör eller ser det.
Förstår att du kommer börja använda det dagligen nu .Men gud så användbart, tack!
För lite smet för den formen?Stör mig på att hur fan jag än beter mig, så får jag aldrig tårtbottnar, sockerkakor osv att bli så höga som jag vill. Jag vill kunna göra två lager, men det går ju inte på den här. Nu går det ju att lösa genom att göra en till, men det är ändå irriterande.
Appen som jag använder för att starta bilens kupévärmare har lagt av helt. Jag har startat om telefonen, installerat om appen och gjort alla uppdateringar som fanns tillgängliga. Ändå funkar inte skiten.
Jag vill fan inte gå ut på morgonen och börja med att skrapa rutorna
Ja precis, visst är det en Audi. Tack så mycket för besked! Då vet jag att det inte bara är jag. Kasst dock att det kom i samband med vinterkylan när jag verkligen behöver kupévärmarenÄr det en Audi? Jag har samma problem nämligen så jag mailade deras digitala support och de har tydligen problem med servrarna och har haft i några dagar. De vet inte när problemet ska vara löst... Audi suger på digitala saker.
@HarmominiJa precis, visst är det en Audi. Tack så mycket för besked! Då vet jag att det inte bara är jag. Kasst dock att det kom i samband med vinterkylan när jag verkligen behöver kupévärmaren
Alla jävla ungar som är ute på Trick or Treat-tur idag
Var hos mamma på middag och ideligen ringde det på dörren. Så. Jävla. Störande.
Mamma har försökt med lappar tidigare men hennes entré till huset är tyvärr väldigt mörk så det har ändå missats.Plättlätt att sätta ut en lapp och undanbe sig så slipper man. Jag gör det varje år så att hundarna ska slippa skälla (Och jag har inget godis heller, tigga får man göra annorstädes. )
Normalt sett "Ska" de väl inte knacka på där det inte finns någon pumpalykta/dekorationer.... men eftersom jag gillar pumpalyktor och dessutom vet att det ibland plingar på ändå gör jag det lätt för mig (och dem).
Mamma har försökt med lappar tidigare men hennes entré till huset är tyvärr väldigt mörk så det har ändå missats.
Jag kan tycka att det är upp till föräldrarna att se till så att barnen vet att de endast ska gå till hus med dekorationer.