Just nu stör jag mig så grymt förbannat på ett av mina hål i öronen, tidigare i somras började det vara som sjutton från det, så var tvungen att ta ur örhänget och låta det läka (det är även ett gammalt hål ej nygjort), det läkte ihop fint, lät det vara innan jag gjorde om hålet, i med örhänge igen och följa samma procedur som när hålet är nytaget, allt såg fint ut och hålet var som vanligt... tills idag... flera veckor senare, hela snibben svullnat upp som tusan, varit väldigt noggrann med att inte låta örhänget sitta för hårt, troligen har det glidit ihop, så nu ur med det igen, tvätta rent och låta läka.... blir galen.
Förra gången det hände hade jag ej guld, så tänkte att de andra örhängena kanske var smutsiga i materialet och bytte tillbaka till mina guld och de har funkat fram tills nu då. Funderar på hur länge jag ska låta det va innan jag går och gör om hålet.
Det hålet är en gång i tiden gjort med håltagningspistol, de som är gjorda med nål håller sig fina. Stör mig så grymt mycket och det kliar som sjutton också. Jag vet att jag inte ska va där å pilla, men detta kliande driver mig till vansinne.