Asså jag tror grannen köpt ny tvättmaskin eller nåt??!? Är nåt som har börjat brumma i huset på kvällarna...
Högljudd elektrisk dildo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså jag tror grannen köpt ny tvättmaskin eller nåt??!? Är nåt som har börjat brumma i huset på kvällarna...
johodå. När de bilarna är gamla och skruttiga så kommer även du och jag att ha det.Det är verkligen högre makters gåva till mänsklighetens händer. ÄLSKAR rattvärme men kommer väl aldrig att ha råd att köpa en bil som har det...
Högljudd elektrisk dildo?
Det är verkligen högre makters gåva till mänsklighetens händer. ÄLSKAR rattvärme men kommer väl aldrig att ha råd att köpa en bil som har det...
Du vet väl om att du kan hyra balklänningar med?
Vad går det ut på? Jag googlade men fattade inte riktigt.Begreppet intersektionell djurrätt var nytt för mig, och efter att ha läst lite artiklar om det anser jag att det är idioter som myntat begreppet.
Potta ?! Usch, jag som - oftast - är uppe på toa ett par gånger per natt hade inte fixat att behöva klättra upp och ner.....
Varför behöver du reskassa när du har månadskortIrriterar mig på att jag köpte månadsbiljett på sl.se plus lade in pengar på reskassan förra veckan. Pengarna har lagts in men ingen månadsbiljett än! Och jag har faktiskt betalat för den, betyder det att jag måste ringa upp dem?
För att resa på den mellan månadskorten, bra att ha för säkerhets skull om jag inte hinner köpa månadskort etc.Varför behöver du reskassa när du har månadskort
@mandalaki Lika vidrigt som när tjejer och kvinnor kallar sina partners ”daddy” på engelska.
Vill spy rakt fram när jag hör eller ser det.
Ja, det var förvirrat! Sugar daddy/baby är ju nåt annat.Sockerbebisar säger en av våra föreläsare (det är alltså total begreppsförvirring).