Det är mysigt nu när hon bara ligger i knäet Jag hade tänkt plocka fram datorn för att ha den i knäet men det blir nog inte av ikvällNix! Det är bara mysigt
Hon sover tror jag men svanstippen vippar upp och ned regelbundet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mysigt nu när hon bara ligger i knäet Jag hade tänkt plocka fram datorn för att ha den i knäet men det blir nog inte av ikvällNix! Det är bara mysigt
Men lyckat Do it! Du får ha en fin invigning med vin och, eh... Sånadär små matbitar, vad de nu heterNej men det är ju rent åt helvete. Men det måste ju fixas liksom. Stör mig på tidigare ägare som platsbyggde ett lyxkök med typ handmålade specialbeställda rörstrandstapeter, massa finesser och skit och sen bara kopplade in rubbet i 100 år gamla rör.
Ser framför mig att jag välkomnar folk med orden:
”Åh jag förstår att ni är nyfikna på mina nya och fina rör. Varsågod och ta en titt” varvid jag öppnar upp under diskbänken med en välkomnande gest
Jag sitter ner som en och stör mig på att mina ben somnar, det funkar det medHaha, det är sånt som i alla fall jag gör för att inte bara stå rakt upp och ner
Men lyckat Do it! Du får ha en fin invigning med vin och, eh... Sånadär små matbitar, vad de nu heter
Alla ursäkter till fest är väl bra skulle jag säga!Min polare hade iofs fest för att inviga sitt nya rosa badrum förra året. En redig rörfest känns därför inte helt orimligt!
Åh det är så trist när något man lagt ner tid och energi på inte blir så bra som man tänkt!På att kakorna jag bakade idag inte alls blev så goda som jag tänkte mig och att jag känner mig orimligt, löjligt irriterad över det. -_-
Använd fingret!På att jag inte har en tillräckligt lång tunga för att kunnna få upp den sista nutellan (pinnarna är slut).
Visa bifogad fil 38245
Använd fingret!
Åh det är så trist när något man lagt ner tid och energi på inte blir så bra som man tänkt!
Jag fick en tre kilos hink när jag fyllde årPå att jag inte har en tillräckligt lång tunga för att kunnna få upp den sista nutellan (pinnarna är slut).
Visa bifogad fil 38245