Jag hade en sån kollega... Hon flyttade till Portugal@Mineur Du skulle ha mina kollegor. Vi bjuder alla på riktigt starkt kaffe
Dricker inte kaffe själv men til och med jag vet att det ska vara starkt annars är det inte riktigt kaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade en sån kollega... Hon flyttade till Portugal@Mineur Du skulle ha mina kollegor. Vi bjuder alla på riktigt starkt kaffe
Dricker inte kaffe själv men til och med jag vet att det ska vara starkt annars är det inte riktigt kaffe
Ekerö linjen?Jag stör mig på att jag skulle vilja åka med en kryssning till Åland! Men har inte tid idag eller komma hem på söndag em. så vad fan ska jag göra på Lördag!
Birka.Ekerö linjen?
Kompis som sitter å klagar på att jag inte hört av mig. H*n har inte hört av sig heller eller ens lagt två sekunder på å gilla nån bild jag lagt upp nånstans trots sötaste katt kortet ever bland annat. Guilt trippade tillbaka med hur jäkla sjuk jag varit enbart för att jag vart irriterad.
En sån där kontroll man kan styra allt möjligt jox med? Sån köpte jag. Funkade kanon till Tv:n utan fjärrkontroll, jag köpt begagnad. Säljaren var desperat efter pengar och hade säkert sålt fjärrkontrollen till nån annan. Har glömt vad de heter och efter köpet blev irriterande eftersom den varken kunde få ungen att kliva upp på morgonen, gubben att laga bilen eller hästen i hagen att komma till grinden...Nähä. Boxen är så gammal att den utgått. Hittar ingen ny fjärr.
… och ja, jag har bytt batterierna.
Åh, känslanTänk dig att du sitter på facebook.
Du hittar en låååång diskussion och vill läsa början på den (pga troliga screenshots som orsak till the drama).
Du klickar på visa fler inlägg. Facebook laddar 10 inlägg i taget. Suuuuck men okej, du har en stund över och är trots allt väldigt nyfiken på vad som startat dramat.
Flash forward 70 år. Början på diskussionen närmar sig. Screenshotsen närmar sig. Du ser ljuset i tunneln.
Sidan hoppar några pixlar och BOOM - du klickar på ett namn.
Att jag blivit förkyld men har ett lopp inbokat om 3 veckor som jag skulle behöva hela inför.
Tack!Åh, håller tummarna för att du blir frisk fort!
------
Jag stör mig på att säljaren jag skrivit till o frågat en sak om en grej jag vill köpa på tradera inte svarar.