Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som kommenterar nyheter/trådar/dagboksinlägg med endast en smiley.
Exempel:
Rubrik: Min katt har dött
Lisa:
Så jävla menlöst, det tillför ju nada.
Jag kan sympatisera med henne om hon inte gillar lukten av grillat. Däremot kan jag inte sympatisera med henne när hon är ett sånt svin att hon verkligen försöker dra grannarna inför rätta bara för att hon anser att hennes ideologi är viktigare är att grannarna får göra som de själva behagar på deras egen tomt.Jag följer medier som rapporterar om en vegan som har dragit sina grannar till court för att de har bbq och grillar fisk och kött i sina egna trädgårdar och att hon inte står ut med lukten.
Samtidigt som jag kan förstå kvinnan (jamen vem har inte irriterat sig på lukter från grannar vare sig det är bbq, ciggaretter eller hundskit...) så är det hela en aning "too much" att dra det inför rätta... (hon har även klagat på högljudda barn vilket jag verkligen är på hennes sida om haha)!
Men nu har nån skapat en FB grupp och 4000 pers tänker anordna en grillfest på hennes gata!
Så.jävla.barnsligt!
Även om det inte sker, låt kvinnan vara ifred!
Eller hur! Så jävla störande.@gul_zebra
Den J*vla Känslan, alltså
Och aldrig är mitt facebook så ryckigt och knyckigt som just när jag gör något sådant där.
Saker som försvinner - i lägenheten
Nähä. Boxen är så gammal att den utgått. Hittar ingen ny fjärr.
… och ja, jag har bytt batterierna.
Ja men ja! Jag var nära på att starta en tråd om det här men kände mig så gnällig att jag lät bliFolk som kommenterar nyheter/trådar/dagboksinlägg med endast en smiley.
Exempel:
Rubrik: Min katt har dött
Lisa:
Så jävla menlöst, det tillför ju nada.
Det där uppstod för några veckor sedan, klickar man på notisen kommer man bara till gruppens start. Det är galet irriterande, väntar bara på att de ska lösa det.@gul_zebra precis
På samma ämne. Facebooks värdelösa sätt att meddela en om händelser.
Notis: Anna Andersson har svarat på din kommentar i gruppen "vi som gillar orkidéer" (eller hur det nu brukar stå formulerat)
Man klickar på notisen, och kommer sig till gruppen, har man riktigt tur så kommer man sig till själva inlägget, men där tar det stopp.
Enkelt om det finns 10 kommentarer och man vet att man bara skrivit en gång, inte lika enkelt när det är 100-tals kommentarer och man har skrivit flera gånger
Haha, jag ber om ursäkt för det@MCP På mitt jobb står MCP för multi-country project och de brukar vara extra krångliga att genomföra så jag stör mig lite på de små stressattackerna jag får varje gång jag läser ditt namn.
Det där uppstod för några veckor sedan, klickar man på notisen kommer man bara till gruppens start. Det är galet irriterande, väntar bara på att de ska lösa det.
Ja! Och så får man en jävla siffra om att kolla, här finns notiser! Men klickar man där så kan man ge sig fan på att det inte finns någon ny notis@gul_zebra precis
På samma ämne. Facebooks värdelösa sätt att meddela en om händelser.
Notis: Anna Andersson har svarat på din kommentar i gruppen "vi som gillar orkidéer" (eller hur det nu brukar stå formulerat)
Man klickar på notisen, och kommer sig till gruppen, har man riktigt tur så kommer man sig till själva inlägget, men där tar det stopp.
Enkelt om det finns 10 kommentarer och man vet att man bara skrivit en gång, inte lika enkelt när det är 100-tals kommentarer och man har skrivit flera gånger