Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg det nyss på FB, förstår henne helt. Äckligt med grillat köttstank, men det är något man får stå ut med om man bor nära andra liksom. Vill man slippa sånt får man bo mer avsides tänker jag.Jag följer medier som rapporterar om en vegan som har dragit sina grannar till court för att de har bbq och grillar fisk och kött i sina egna trädgårdar och att hon inte står ut med lukten.
Samtidigt som jag kan förstå kvinnan (jamen vem har inte irriterat sig på lukter från grannar vare sig det är bbq, ciggaretter eller hundskit...) så är det hela en aning "too much" att dra det inför rätta... (hon har även klagat på högljudda barn vilket jag verkligen är på hennes sida om haha)!
Men nu har nån skapat en FB grupp och 4000 pers tänker anordna en grillfest på hennes gata!
Så.jävla.barnsligt!
Även om det inte sker, låt kvinnan vara ifred!
Jag har fått lära mig att de SKA vara omogna för att det ska blir bästa sylten?Folk som plockar omogna lingon.
SAOL och Golf-termer. Så jäkla störigt. Tee, Peg osv är INGA problem. Men hästtermer kan en glömma..För att de går stenhårt på SAOL. Det är sjukt irriterande, jag har också en del såna ord.
De godkänner inte halma eller ströa.SAOL och Golf-termer. Så jäkla störigt. Tee, Peg osv är INGA problem. Men hästtermer kan en glömma..
finns det för starkt kaffe? Blaskigt är ju det värsta som finns!På att mina kollegor klagar på att jag gör för starkt kaffe. De har inte vuxit upp i Sverige, det hör jag det!
Precis vad jag också säger! För starkt är det inte så länge skeden inte kan stå upp av sig självfinns det för starkt kaffe? Blaskigt är ju det värsta som finns!
Påminner om min kompis som tyckte jag var en dålig kompis som inte ringt. Det berodde på att jag legat på sjukhus och haft hjärnhinneinflammation (det hade jag skrivit på Facebook för att folk skulle fatta varför jag inte orkade höra av mig längre). Hon hade inte heller kontaktat mig, för den delen. Suck.Kompis som sitter å klagar på att jag inte hört av mig. H*n har inte hört av sig heller eller ens lagt två sekunder på å gilla nån bild jag lagt upp nånstans trots sötaste katt kortet ever bland annat. Guilt trippade tillbaka med hur jäkla sjuk jag varit enbart för att jag vart irriterad.